| کد خبر: 258695 |

◄ وانت جدید با ظاهر جوان پسند جانشین نیسان آبی می شود؟

شرکت زامیاد از تولید وانت جدیدی خبر داده است که بر اساس اطلاعات منتشره تفاوت هایی با نیسان آبی های مشهور این شرکت دارد اما آیا قرار است این وانت های جدید، نیسان آبی ها را بازنشسته کنند.

تین نیوز

شرکت زامیاد از تولید وانت جدیدی خبر داده است که بر اساس اطلاعات منتشره تفاوت هایی با نیسان آبی های مشهور این شرکت دارد اما آیا قرار است این وانت های جدید، نیسان آبی ها را بازنشسته کنند.

به گزارش تین نیوز، وانت نیسان آبی مشهورتر از آن است که نیاز به معرفی داشته باشد. این خودروها سال هاست جور انواع بارها را در جاده ها و خیابان ها می کشند و اعتماد رانندگان و صاحبان بار را هم به عنوان پشتوانه در کارنامه خود دارند.

شرکت زامیاد به تازه گی اعلام کرده که قرار است وانت های جدیدی از خط تولید این شرکت روانه بازار شوند که بسیار متفاوت تر از وانت نیسان های افسانه ای هستند. با این حال به نظر نمی رسد این وانت ها بتوانند به زودی رقیب کهنه کارشان یعنی وانت نیسان آبی را از میدان به در کنند.

خبر تولید وانت های جدید که اکسنت نامیده شده اند چنان اهمیتی داشته شرکت زامیاد لازم دانسته در این مورد به سازمان بورس اطلاع رسانی و شفاف سازی کند.

اگر ظاهر وانت نیسان های آبی را زیادی قدیمی و از مد افتاده می دانید بد نیست بدانید ظاهر وانت های جدید تغییری نکرده اما به گفته مسئولان سایپا قرار است وانت جدید مبنای تحولات در ظاهر نیسان های آبی قرار گیرد و نیسان ها در آینده ظاهری جوان پسندتر به خود بگیرند. ضمنا رانندگان وانت نیسان های آبی همیشه از فضای داخلی کابین راننده و ناراحت و آزاردهنده بودن صندلی ها شکایت داشتند که به نظر می رسد در وانت جدید این مشکلات تا حد زیادی برطرف شده است.

مسئولان زامیاد می گویند؛ با هدف بهبود شرایط نشستن راننده و افزایش ایمنی خودرو یاد شده، طول کابین این محصول ۱۶ سانتی‌متر افزایش پیدا کرده که این افزایش فضا، باعث استفاده از صندلی‌ های مجزا برای راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم موقعیت صندلی و زاویه پشتی آن شده است.

از طرفی این تغییر توانسته میدان دید راننده و تسلط بر غربیلک فرمان را بهبود ببخشد که این موضوع – محدود بودن میدان دید راننده - نیز یکی از شکایت های همیشگی رانندگان نیسان بود.  

ضمنا برای افزایش فضای کابین، قالب‌های بدنه این محصول، بازطراحی و نوسازی شده و همچنین تزئینات داخلی اتاق، کاملاً تغییر یافته است.

از دیگر تغییرات انجام شده در وانت جدید سایپا می توان به این اشاره کرد که با توجه به تفکیک صندلی‌ های راننده و سرنشین، از فضای بین دو صندلی برای جانمایی کنسول استفاده شده است که این امر علاوه بر پرکردن فضای بین دو صندلی و زیبایی کابین، فضای کاربردی مناسبی را در اختیار راننده قرار می ‌دهد. همچنین با توجه به پوشش فومی دَر کنسول، در صورت استفاده راننده از فضای کابین برای استراحت، یکپارچگی صندلی‌ها مشابه طرح قدیم نیسان (صندلی نیمکتی) فراهم می‌ شود.

انتهای پیام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.