| کد خبر: 257492 |

◄ افزایش 119 میلیونی دنا پلاس طی سه ماه صدای خریداران را درآورد

جمعی از معترضین با دردست داشتن پلاکاردهایی به نحوه قیمت‌گذاری خودرو در شورای رقابت در مقابل ساختمان این شورا تجمع کرده و خواستار پاسخگویی شورای رقابت شدند.

تین نیوز

به گزارش تین‌نیوز، به دنبال افزایش قیمت دنا پلاس خریداران این خودرو خواستار بررسی این موضوع توسط شورا شدند.

قیمت این خودرو که صدای بسیاری از خریداران را در آورده است؛ در فروردین ماه ۲۲۸ میلیون تومان بوداما در اردیبهشت ماه با افزایش 96 میلیون تومانی به 324 میلیون تومان رسید. اما این پایان افزایش قیمت این خودرو نبود؛ چرا که همین خودرو مجددا به ایستگاه 347 میلیون تومانی ایستاد؛ در واقع قیمت این خودرو طی کمتر از سه ماه 119 میلیون تومان افزایش یافت.

هفته گذشته شورای رقابت با انتشار جدولی خبر تغییرات قیمتی محصولات ایران خودرو را به دلیل اعمال استانداردهای جدید اجباری و تغییرات تجهیزات فنی اعلام کرد که براساس این جدول تعدادی از خودروها از جمله دنا پلاس رینگ فولادی با کاهش 43 میلیون تومانی روبرو شده بود.

اعلام همین مطلب باعث شد تا خریداران این خودرو خوشبین به کاهش قیمت ها باشند اما ایران خودرو به جای کاهش 43 میلیون تومانی قیمت در لیست جدید خود اعلام کرد که قیمت این محصول 347 میلیون و 123 هزار تومان است.

این موضوع نارضایتی خریداران این خودرو را به دنبال داشته است به نحوی که امروز با تجمع روبروی ساختمان شورای رقابت خواستار بررسی این موضوع توسط شورا شدند.

شرکت ایران خودرو در پاسخ به مشتریان درمورد دلیل افزایش قیمت دنا پلاس اعلام کرد: قیمت همه خودروهای این خودروساز براساس مصوبه شورای رقابت است.

این در حالی است که چندی پیش شورای رقابت اعلام کرد که راساً اقدام به تعیین قیمت نکرده بلکه بر اساس فرمول ارایه شده توسط کارگروه خودرو مبادرت به تصویب دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری کرده و استخراج قیمت بر اساس این فرمول را به سازمان حمایت به عنوان نهاد متولی تعیین قیمت ارجاع داده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.