| کد خبر: 245934 |

تضمینی در صحت خرید و فروش اینترنتی خودرو نیست

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو البرز از اجرای طرح ساماندهی واحدهای صنفی فروش خودرو دراین استان خبرداد و گفت: هیچ تضمینی در صحت معاملات و خرید و فروش خودرو بصورت اینترنتی نیست.

تین نیوز

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو البرز از اجرای طرح ساماندهی واحدهای صنفی فروش خودرو دراین استان خبرداد و گفت: هیچ تضمینی در صحت معاملات و خرید و فروش خودرو بصورت اینترنتی نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حمید کریمی اظهار داشت: مرجع معتبر خرید و فروش خودرو نمایشگاه داران دارای مجوز هستند که به خریداران و فروشندگان خدمات مشاوره ارایه می کنند و در مقابل صحت معاملات پاسخگو هستند.

کریمی خاطرنشان کرد: برخی از شهروندان برای اینکه هزینه کمیسیون نمایشگاه را پرداخت نکنند از مجاری های مختلف غیر موثق اقدام به خرید و فروش وسیله نقلیه می کنند که تبعات زیان آور به جا می گذارند.

وی گفت: خرید و فروش خودرو در فضای اینترنتی هیچ گونه تضمینی برای خسارات احتمالی و مشکلات در خرید و فروش خدرو ندارد و درصورت بروز هرگونه مشکلات مرجع خاصی مسئولیت ضرر را پذیرا نخواهد بود.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران استان البرز بیان داشت: مشتریان خودرو از نمایشگاه های خرید و فروش خودرو اقدام کنند چرا که نمایشگاه دار  مدارک هویتی خودرو و مالک و فنی را بررسی و سپس معامله انجام می شود.

کریمی گفت: کارشناسان مختلف فنی خودرو که مورد تایید اتحادیه اتومبیل داران استان البرز است  ، مسئولیت بررسی وضعیت فنی و هویتی خودرو را دارند و مشتریان بدون دغدغه می توانند اقدام به خرید و فروش از نمایشگاه خودرو کنند.

وی اظهار داشت: اکنون ۴۸۰ واحد صنفی فروش خودرو در استان البرز فعالیت می کنند که ۳۵۰ واحد دارای مجوز و پرونده صنفی بقیه نیز در دست اقدام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.