| کد خبر: 243612 |

◄ بهره برداری آزمایشی اتوبوس برقی شرکت سایپادیزل

اتوبوس‌های برقی و دیزلی شرکت سایپادیزل جهت انجام بررسی‌های دقیق و کارشناسانه توسط کمیته فنی سازمان اتوبوسرانی تهران و دریافت بازخورد از سوی شهروندان وارد ناوگان مسافری تهران شد.

تین نیوز

اتوبوس‌های برقی و دیزلی شرکت سایپادیزل جهت انجام بررسی‌های دقیق و کارشناسانه توسط کمیته فنی سازمان اتوبوسرانی تهران و دریافت بازخورد از سوی شهروندان وارد ناوگان مسافری تهران شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سایپانیوز، اتوبوس‌های برقی و دیزلی در مسیر‌های مختلف با شرایط متفاوت تردد خواهند کرد و آیتم‌های مختلف نظیر قدرت موتور و قوای محرکه، عملکرد باتری‌ها (در اتوبوس برقی)، سیستم تعلیق و ترمزها، سرمایش و تهویه مطبوع و… توسط تیم‌های کارشناسی متشکل از نمایندگان شرکت سایپادیزل و سازمان اتوبوسرانی تهران مورد تجزیه تحلیل و بررسی فنی قرار گرفت.

این گزارش حاکیست، به منظور بررسی‌های فنی بیشتر و انجام آزمون‌های تخصصی، اتوبوس‌های برقی و دیزلی در خطوط مختلف اتوبوسرانی شهر تهران مورد ارزیابی و تجزیه تحلیل بیشتر قرار گرفت تا در صورت تأیید نهایی، تأمین اعتبار لازم صورت گرفته و مجوز استفاده از این محصولات در ناوگان حمل و نقل درون شهری سراسر کشور صادر شود.

گزارش‌های میدانی از استقبال چشمگیر شهروندان تهرانی از اتوبوس برقی شرکت سایپادیزل و اعلام رضایتشان از کیفیت، راحتی و امکانات به روز این محصول حکایت دارد و مسافران در اظهارنظر‌های جداگانه‌ای ضمن تحسین این اقدام، خواستار توجه بیشتر مسئولین به امر نوسازی ناوگان حمل و نقل و استفاده گسترده از محصولات برقی در سطح شهر شدند.

شایان ذکر است، سایپادیزل علاوه بر عرضه محصولات جدید مسافری که نوید بخش استراتژی توسعه‌ای مناسب برای آینده شرکت است، با وجود همه موانع و مشکلات مختلف و همچنین محدودیت‌های بین المللی، ضمن تعامل حداکثری با مشتریان، اخذ مجوز‌های قانونی از نهاد‌های ذی ربط و همچنین رعایت ملاحظات نهاد‌های نظارتی، موفق به انجام میزان قابل توجهی از تعهدات معوق خود در طرح نوسازی ناوگان فرسوده کشور از طریق جایگزینی محصول KX و طرح وارادت کامیون‌های اروپایی شد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری تعهدات معوق این شرکت به صفر برسد.

 در حال حاضر کامیون کشنده KX و کامیونت فوتون توسط شرکت سایپادیزل تولید و به بازار عرضه می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.