| کد خبر: 239482 |

بنزین توزیعی در جایگاه‌های سوخت کشور استاندارد است

سوخت توزیعی در جایگاه‌های سطح کشور در چهار مرحله مجزا کنترل می‌شودو بنزین توزیعی در جایگاه‌های سوخت کشور استاندارد است..

تین نیوز

مدیر تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سوخت توزیعی در جایگاه‌های سطح کشور در چهار مرحله مجزا کنترل می‌شودو بنزین توزیعی در جایگاه‌های سوخت کشور استاندارد است..

به گزارش تین نیوز به نقل از شانا؛ آقای جعفر سالاری‌نسب در این باره گفت: سوخت توزیعی در جایگاه‌های کل کشور در چهار مرحله پس از تولید در پالایشگاه، در مخازن، هنگام تحویل خط و در مرحله آخر هم در مخزن جایگاه‌های نمونه‌گیری و کنترل می‌شود.

وی با اشاره به اخبار رسانه‌ها درباره مطابق نبودن بنزین توزیعی در سطح شهر تهران با استاندارد‌های یورو ۴ به‌دلیل مخلوط شدن با دیگر فرآورده‌ها در تانکر‌های نفتکش افزود: سیستم توزیع سوخت در کشور کاملاً مکانیزه است و فرآورده‌های مختلف در انبار‌های نفت در لاین‌های مختلف و کاملاً مجزا توزیع و بارگیری می‌شود.

مدیر تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره سیستم توزیع سوخت از طریق نفتکش‌ها گفت: این سیستم کاملاً مکانیزه است و هر نفتکش کارت حمل مخصوص خود را دارد که نوع فرآورده توزیعی در آن قید شده است و برای مثال نفتکشی که نفت‌کوره حمل می‌کند، سیستم به او اجازه حمل فرآورده دیگری را نخواهد داد و در موارد استثنا و ویژه نیز باید کاملاً مخزن و تانکر نفتکش شستشو و مخزن دوباره کنترل شود، سپس فرآورده جدید را بارگیری کند.

سالاری‌نسب تأکید کرد: در هر انبار فرآورده یک واحد کنترل کیفیت وجود دارد که این واحد وظیفه کنترل استاندارد‌های محموله فرآورده نفتکش‌ها را پس از حرکت به‌عهده دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.