| کد خبر: 238777 |

بررسی کیفیت و قیمت خودرو با حضور معاون اول رئیس جمهور

ضرورت توجه به کیفیت و قیمت خودرو، ساماندهی قیمت کالا‌های اساسی و استفاده از پتانسیل معادن از جمله محور‌های دیدار با معاون اول رئیس جمهور بود.

تین نیوز

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ضرورت توجه به کیفیت و قیمت خودرو، ساماندهی قیمت کالا‌های اساسی و استفاده از پتانسیل معادن از جمله محور‌های دیدار با معاون اول رئیس جمهور بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت؛ آقای روح اله عباس پور در تشریح نشست مشترک کمیسیون صنایع و معادن مجلس با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون صنایع و معادن درباره کیفیت و قیمت خودرو نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: ساماندهی قیمت کالا‌های اساسی، رسیدگی به معیشت مردم، توجه به پتانسیل معادن، ضرورت استفاده از ظرفیت‌های داخلی مانند هپکو به جای واردات ماشین‌آلات از دیگر موضوعات موردتاکید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در این نشست بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به صحبت‌های معاون اول رئیس جمهور در این نشست، اضافه کرد: براساس گزارش ارائه شده ذخائر ارزی و کالا‌های اساسی کشور بسیار مناسب است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: به گفته معاون اول رئیس جمهور حوزه مراودات بین المللی و دپیلماسی اقتصادی کشور نیز رو به رشد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.