| کد خبر: 238645 |

◄ فرودگاه امام خمینی (ره) مهم‌ترین مرز هوایی کشور است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، فرودگاه امام خمینی (ره) را یکی از مهم‌ترین فرودگاه‌های بین‌المللی و با اهمیت‌ترین مرز هوایی کشور دانست.

تین نیوز

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، فرودگاه امام خمینی (ره) را یکی از مهم‌ترین فرودگاه‌های بین‌المللی و با اهمیت‌ترین مرز هوایی کشور دانست.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه‌ و شهرسازی، حجت الله فیروزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با محمدمهدی کربلایی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) دیدار کرد.

در این دیدار و نشست مشترک، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرودگاه امام خمینی (ره) یکی از مهم‌ترین فرودگاه‌های بین‌المللی و با اهمیت‌ترین مرز هوایی کشور است، گفت: به عنوان یک نماینده مجلس توجه ویژه‌ای به صنعت حمل‌و‌نقل کشور به ویژه حوزه هوایی دارم.

فیروزی با یادآوری اینکه فرودگاه دستگاهی خدماتی است، تصریح کرد: برای اینکه فرودگاه بتواند خدمات ویژه‌ای ارائه بدهد باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشد و دولت امکاناتی فراهم کند که نیازهای فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) رفع شود.

به‌گفته وی، با حمایت‌های دولتی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) می‌تواند نقش خود را در حوزه خلیج فارس و منطقه ایفا کند.

فیروزی با اظهار تاسف از اینکه در دوره‌های گذشته دولت توجه خاصی به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) نداشته است، گفت: امیدوارم دولت جدید توجه ویژه‌ای در حوزه فرودگاهی و زیرساخت‌ها برای تبدیل شدن به هاب منطقه به این فرودگاه و صنعت هوایی داشته باشد تا این دستگاه بتواند خدمات ویژه و بهتری را به مسافران ارائه دهدو اطمینان آنان را بیشتر از قبل جلب کند.

به گزارش دفتر ارتباطات، اطلاع‌رسانی و اموربین‌الملل، فیروزی گفت: انتظار داریم که مجلس، دولت و تمامی متولیان این صنعت به خصوص وزارت راه و شهرسازی بتوانند با گرفتن تصمیماتی اعتبار خوب و  شرایط خوبی را برای این صنعت فراهم کنند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.