| کد خبر: 236090 |

کاهش زمان صدور کارت سوخت

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی از ابطال کارت های سوخت صادر شده و موجود در باجه های معطله پس از گذشت ۶ ماه خبر داد و گفت: در حال حاضر زمان صدور کارت های سوخت کاهش یافته است.

تین نیوز

فاطمه کاهی با اشاره به زمان صدور کارت سوخت گفت: این فرایند به روز شده و به محض اینکه فرد درخواست خود را در پلیس +۱۰ ثبت می کند ۲۰ روز زمان فرایند صدور کارت طول می کشد که شامل راستی آزمایی ناجا، راستی آزمایی شرکت ملی پخش، شخصی سازی اطلاعات کارت سوخت و نهایتا پاکت گذاری کارت است و تا زمانی که کارت تحویل اداره پست می شود حدودا ۲۰ روز زمان می برد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه  در حال حاضر صدور کارت سوخت به روز است و به محض اینکه مالکان خودرو در خواست خود را ثبت می کنند می توانند به سامانه www.epolice.ir مراجعه و فرایند را مشاهده کنند، ادامه داد: در این سامانه تمام مراحل صدور کارت سوخت درج شده و زمانی که کارت صادرمی شود مالک خودرو می تواند پس از  صدور کارت سوخت و تعیین بارکد پستی آن در سایت مذکور با مراجعه به باجه پستی مشخص و به همراه مدارک مورد نیاز  نسبت به دریافت کارت خود اقدام کند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با بیان اینکه مالکان خودرو پس  از گذشت یک هفته از ثبت درخواست خود می توانند با مراجعه به سامانه مذکور فرایند صدور کارت را به طور کامل مشاهده کنند، گفت: تمام کارت هایی که از سال های قبل تا ۶ ماهه اخیر در باجه معطله اداره پست قرار داشته تعیین تکلیف شده اما از این به بعد کارت هایی که بیش از ۶ ماه در باجه معطله باقی می ماند ابطال می شود لذا از هموطنان  عزیز تقاضا داریم که نسبت به دریافت کارت های صادر شده اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کورش فلاحی 0 0

    با سلام وخدا قوت به عوامل نشریه محترم تین نیوز.
    سرکار خانم کاهی بیست روز زمان صدور کارت سوخت را به روز میدانند .
    ایا این مدت زمان برای یک کامیون که روزانه احتیاج به سوختگیری داردوهرروز فقط یک بار مجاز به سوختگیری میباشد مناسب است ؟
    کامیونی که کارت سوختش به هر دلیلی احتیاج به تعویض است در این بیست روز از کجا باید سوخت مورد نیاز روزانه خود را تهیه کند ؟
    شاید ایشان خبر ندارند که خودرو سنگین دیزلی با خودرو سبک وبنزینی تفاوت دارد !!!!
    هم از نظر مصرف سوخت وهم محدودیت در استفاده ازسوخت ازاد .
    این روند باید تغییر کند وبه حداکثر یک هفته برسد در غیر این صورت یک خودرو دیزلی در این مدت مجبور به توقف اجباری ومتحمل زیان سنگین خواهد شد.