| کد خبر: 220410 |

چهار چرخ‌هایی که به هر نوع خودروی برقی و خودران قابل تبدیل هستند

یک استارتاپ اروپایی موفق به ساخت پلتفرم‌هایی مانند اسکیت بوردهای غول پیکر شده است که دارای موتورهای برقی در چرخ‌های خود است و می‌تواند به هر نوع خودروی برقی دلخواه تبدیل شود.

تین نیوز

یک استارتاپ اروپایی موفق به ساخت پلتفرم‌هایی مانند اسکیت بوردهای غول پیکر شده است که دارای موتورهای برقی در چرخ‌های خود است و می‌تواند به هر نوع خودروی برقی دلخواه تبدیل شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از آی ای، به نظر می‌رسد آینده در دست انرژی الکتریکی است. حداقل این چیزی است که شرکت "REE" باور دارد و به توسعه یک بستر چهار چرخ برقی منجر شده است.

این شرکت یک ویدیوی جدید منتشر کرده است که سه نمونه اولیه از بسترهای نسل بعدی خود را به نمایش می‌گذارد که حقیقتا همه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

این تصاویر چشمگیر است، زیرا از تنوع فوق‌العاده خودروهای جدید برخوردار است. در واقع این اسکیت بوردهای عظیم الجثه طوری طراحی شده‌اند که می‌توان روی آنها هر نوع خودرویی را که دوست دارید، سوار کنید.

در واقع با این بسترهای الکتریکی جدید، شما فقط نیاز به سوار کردن اتاق خودروی دلخواه خود روی آن دارید. آیا پنج صندلی می‌خواهید؟ فضای صندوق عقب بیشتری می‌خواهید؟ هر چه تصور کنید، می‌توانید روی این بسترها سوار کنید و راجع به موتور خودرو هم نگران نباشید، چرا که همانطور که گفته شد موتورهای برقی این وسیله نقلیه درون چرخ‌های آن قرار دارند.

"دانیل بارل" بنیانگذار و مدیرعامل شرکت "REE" گفت: خودروهای برقی، به ویژه وسایل نقلیه برقی تحویل سفارشات، به دلیل سیاست‌های جهانی کاهش انتشار کربن و رونق تجارت الکتریکی، با تقاضای زیادی همراه هستند.

وی افزود: بستر ماژولار ما قرار است انقلابی در حمل و نقل الکتریکی ایجاد کند و همانطور که امروز نشان دادیم، این کار به خوبی در حال انجام است. محصول ما بستری را برای مشتریان فراهم می کند که بر اساس آن می‌توانند خودروهای الکتریکی متناسب با نیازهای خود را روی آنها سوار کنند.

بسترهای نمایش داده شده در تصاویر این شرکت، "P۱"، "P۲" و "P۴" نامیده می شوند. بستر "P۱" تا ۱.۳ تن تحمل وزن دارد و برای مصارف درون شهری طراحی شده است. بستر "P۲" تا ۲.۵ تن تحمل وزن دارد و می‌تواند برای حمل مسافر و بار استفاده شود و بستر "P۴" نیز با تحمل وزن حداکثر ۴.۵ تن بالاترین قدرت را در هر سه مدل دارد.

"بارل" می‌گوید: بسترهای سازگار و ماژولار ما برای ارائه راه حل‌های حرکتی در آینده، ارائه تنوع و آزادی طراحی برای وسایل نقلیه تجاری و وسایل نقلیه تحویل دهنده و غیره طراحی شده‌اند و با رونق بی‌سابقه تجارت الکترونیکی که با شیوع بیماری کووید-۱۹ تسریع شده است، نیاز ما به ناوگان برقی به طور فزاینده ای افزایش یافته است. چشم انداز ما، تبدیل پلتفرمهای شرکت "REE" به سنگ بنای خودروهای برقی و خودران با انتشار کربن صفر است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.