| کد خبر: 214510 |

تاکسی ها و وانت ها به صورت رایگان دوگانه سوز می‌شوند

خودروهای عمومی از جمله تاکسی و وانت در مرکز دوگانه سوز کردن خودروها به صورت رایگان و با تسهیلات بلاعوض دولت پس از ثبت نام در سامانه و نوبت گیری، گازسوز می‌شوند.

تین نیوز

خودروهای عمومی از جمله تاکسی و وانت در مرکز دوگانه سوز کردن خودروها به صورت رایگان و با تسهیلات بلاعوض دولت پس از ثبت نام در سامانه و نوبت گیری، گازسوز می‌شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، خودروهای عمومی از جمله تاکسی و وانت در مرکز دوگانه سوز کردن خودروها به صورت رایگان و با تسهیلات بلاعوض دولت پس از ثبت نام در سامانه و نوبت گیری، گازسوز می‌شوند.

بر اساس این گزارش تمامی مراحل دوگانه سوز کردن خودروها با نظارت سازمان استاندارد و رعایت اصول فنی و ایمنی انجام می‌شود. گازسوزکردن خودروها، امروزه با بکارگیری فناوری‌های جدید انجام می‌شود و تصور موجود مبنی بر کم توان شدن یا ناایمن بودن خودروهای گازسوز، درست نیست. هم اکنون فرایند دوگانه سوزکردن یک میلیون و ۴۰۰ هزار خودرو عمومی با تمام ظرفیت درحال اجراست ظرفیتی که بزودی دوبرابر خواهد شد. دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی باعث صرفه جویی روزانه ۱۲ میلیون لیتر بنزین می‌شود که سالانه حدود دو میلیارد دلار درامد عاید کشور می‌کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • غلام عباس نیک طبع 0 0

    با اینکه میگویند رایگان می باشد بیاید ببینید در شهر اهواز نمایندگی نصب گاز چه بازاری برای خودش باز کرده ندارد به اسم نصب در حال چپاول مردم می باشد بااینکه چهار یا کمی بیشتر حمل ونقل عمومی مخصوصا مسافری چنان ضربی بابت بیماری کورید۱۹ و سهمیه بندی سوخت خورده رانندگان نان شب محتاج شده اند این این نمایندگی به هر طریق می خواهد پولی از راننده بگیرد ایا کسی از مسئولین در این تصمیم پاسخگو نیستند تا که باید جواب لای چرخ حمل ونقل باید گذاشته شود چرا طراحی را که دولت تهیه کرده امسال درست اجرا نمی شود وقتی هم به مسئول نمایندگی در مورد مبلغ که می خواهد بگیرد اعتراض می شود می گوید همین می باشد اگر نمی خواهی پول بدهی نیا نصب کن چون کپسول را به صورت رایگان به شما دادن باید به ما پول بدهید حتی بی شرمی تا جای می باشد که نگهبان دم در نمایندگی هم به بهانه شیرینی گرفتن پول می خواهد در این روزگار که راننده جماعت برای نان شبش هم گرفتار می باشد وبه قولی صورتش را با سیلی سرخ نگهداشته است چرا باید همچین رفتاری را تحمل کند و قید گاز سوز کردن خودرو خود را بزند چرا با هر جا هم تماس گرفته می شود کسی جوابگو نیست !!!!!!!!!!!!