| کد خبر: 205425 |

کیا سدونا به نمایشگاه خودروی نیویورک می‌آید+تصاویر

به نظر می رسد که کیاموتورز قصد دارد خودروی جدید کیا سدونا را به نمایشگاه خودروی نیویورک بیاورد و در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان این محصول جدید قرار دهد.

تین نیوز

به نظر می رسد که کیاموتورز قصد دارد خودروی جدید کیا سدونا را به نمایشگاه خودروی نیویورک بیاورد و در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان این محصول جدید قرار دهد.   

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، کیاموتورز که یکی از بزرگترین شرکت های خودروسازی کره ای به شمار می رود، سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را در اختیار دارد و طرفداران و مشتریان بسیاری را به سمت و سوی خود جذب کرده است.

به نظر می رسد که نسخه جدید خودروی کیا سدونا خیلی زودتر از حد تصور و انتظار علاقه‌مندان و کارشناسان فعال در حوزه خودرو به مراحل نهایی رسیده است؛ چراکه تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده در وب سایت موتور۱ نشان می دهد که نمایشگاه خودروی نیویورک در ایالات متحده آمریکا که قرار است در ماه آوریل سال جاری میلادی برگزار شود، میزبان نسخه جدید خودروی کیا سدونا خواهد بود.

نمایشگاه خودروی نیویورک قرار است در روزهای ۱۰ تا ۱۹ آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا برگزار شود. این نمایشگاه هرساله میزبان خیل عظیمی از بازدیدکنندگان، علاقه‌مندان به صنعت خودرو و همچنین خودروسازان بزرگ در جهان است که در تلاشند با معرفی و عرضه جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود نظر مشتریان را به سمت و سوی خود جلب کنند.  

در زیر تصاویری از این خودروی جدید آمده است:

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.