| کد خبر: 203116 |

نبرد سرسخت خودروسازان آمریکایی و ژاپنی

به تازگی فهرستی از پرفروش‌ترین خودروهای آمریکا در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده که نشان می‌دهد نبردی تنگاتنگ میان خودروسازان آمریکایی و ژاپنی برای تسلط بر این بازار رخ داده است.

تین نیوز

به تازگی فهرستی از پرفروش‌ترین خودروهای آمریکا در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده که نشان می‌دهد نبردی تنگاتنگ میان خودروسازان آمریکایی و ژاپنی برای تسلط بر این بازار رخ داده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، ایالات متحده آمریکا بدون شک یکی از بزرگترین بازارهای فروش خودرو در جهان محسوب می شود که همواره کارشناسان و تحلیلگران فعال در صنعت خودروسازی، با بررسی آمار و تحلیل میزان فروش برندهای مختلف در بازه های زمانی مختلف گزارش های متعددی را درباره نحوه عملکرد و میزان موفقیت آنها در این بازار تهیه و منتشر می کنند.

حالا تازه ترین آمار و گزارش های منتشر شده فهرستی از پرفروش ترین خودروهای موجود در بازار ایالات متحده آمریکا را نشان می دهد که می توان دریافت برندهای آسیایی و آمریکایی در نبردی تنگاتنگ به شدت در تلاش بوده اند تا سهم قابل توجهی از این بازار را به خود اختصاص دهند و با عرضه محصولات لوکس، قدرتمند و مجهز نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان را به سمت و سوی خود جلب کنند.

در وب سایت  فهرستی از ۱۰ خودروی پرفروش و محبوب در بازار آمریکا در سال ۲۰۱۹ میلادی آمده که به شرح زیر است:

 

بر اساس اطلاعات مندرج در جدول بالا، خودروهای سری اف از برند آمریکایی فورد () که در جایگاه نخست این فهرست جای گرفته در سال ۲۰۱۹ میلادی، ۷۹۴ هزار و ۸۰ دستگاه فروخته است. همچنین میزان فروش این مدل خودروها در نوامبر، ۷۰ هزار و ۱۳۴ دستگاه بوده است. خودروهای سری اف از برند فورد در سال ۲۰۱۸ نیز رتبه نخست را به خود اختصاص داده بودند.

رتبه دوم این جدول، به خودروی Ram Pick-up تعلق یافته که در سال ۲۰۱۹، ۵۷۲ هزار و ۶۶۴ دستگاه فروخته است.

شورولت سیلورادو به عنوان سومین خودروی پرفروش بازار آمریکا نیز در طول یک سال گذشته ۴۹۳ هزار و ۹۳۳ دستگاه فروخته است.

تویوتا راو۴ با فروش ۴۰۶ هزار و ۷۸۶ دستگاه، هوندا سی آر وی با فروش ۳۴۸ هزار و ۷۰ دستگاه، نیسان روگ با فروش ۳۲۳ هزار و ۱۱۶ دستگاه، تویوتا کمری با فروش ۳۱۰ هزار و ۶۶۹ دستگاه، شورولت اکوئینوکس با فروش ۳۰۳ هزار و ۵۵۶ دستگاه، هوندا سیویک با فروش ۳۰۲ هزار و ۷۳۷ دستگاه و تویوتا کرولا با فروش ۲۸۱ هزار و ۱۰۸ دستگاه در سال ۲۰۱ میلادی توانسته اند به ترتیب در رتبه های چهارم تا دهم این جدول رده بندی قرار بگیرند.

با نگاهی مختصر و اجمالی به فهرست بالا، می توان دریافت که خودروسازان آمریکایی و ژاپنی به شدت در تلاشند تا بر بازار آمریکا سلطه پیدا کنند و سهم قابل توجهی از آن را به خود اختصاص دهند و این رقابت به گونه ای تنگاتنگ بوده که خودروسازان آمریکایی و ژاپنی موفق شده اند گوی رقابت را از سایر خودروسازان خارجی بربایند تا جایی که برای حضور فعالانه سایر برندها خالی نماند.

در واقع شش مدل خودروی پرفروش از فهرست ۱۰ گانه به خودروسازان ژاپنی همچون تویوتا، نیسان و هوندا تعلق دارد که این نشان دهنده موفقیت و عملکرد مناسب و هوشمندانه برندهای ژاپنی در بازار ایالات متحده آمریکاست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.