| کد خبر: 201232 |

آمادگی برای پرداخت مابه‌التفاوت نرخ بنزین وانت بارها

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که زیرساخت‌های لازم جهت واریز ما به التفاوت نرخ اول و نرخ دوم بنزین بر اساس پیمایش تایید شده است.

تین نیوز

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که زیرساخت‌های لازم جهت واریز ما به التفاوت نرخ اول و نرخ دوم بنزین بر اساس پیمایش تایید شده است.

 این خبرگزاری چندی پیش طی گزارشی با عنوان «سردرگمی وانت بارها در دریافت ما به التفاوت ریالی بنزین»به بررسی وضعیت سهمیه سوخت وانت بار ها پرداخته بود. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرده است که در ادامه می خوانید:

عطف به خبر مورخ ۴ آذر ماه ۱۳۹۸ درج شده در آن خبرگزاری محترم با موضوع: «سردرگمی وانت بارها در دریافت ما به التفاوت ریالی بنزین» به اطلاع می رساند زیرساخت های لازم جهت واریز ما به التفاوت نرخ اول و نرخ دوم بنزین بر اساس پیمایش تایید شده توسط وزارت کشور و به صورت اعتباری در کارت های بانکی تعریف شده متقاضیان در این شرکت فراهم می باشد و این شرکت آمادگی لازم جهت دریافت اطلاعات مربوط به واجدین شرایط طرح مذکور را دارد و به محض دریافت آن اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.

همچنین تاکید می نماید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به عنوان مجری طرح مدیریت مصرف سوخت بوده و هر گونه تصمیم گیری در خصوص میزان سهمیه بنزین و نوع اعتبار اختصاص داده شده به عهده کارگروه ساماندهی مصرف سوخت می باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.