| کد خبر: 190846 |

واگذاری ۲ خودروساز بزرگ به بخش خصوصی آغاز شد

زیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه نسبت به واگذاری دو خودروساز به بخش خصوصی مصمم است، گفت:‌ واگذاری در برنامه است و واگذاری این دو خودروساز از اموال غیردولتی آنها شروع شده است.

تین نیوز

زیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه نسبت به واگذاری دو خودروساز به بخش خصوصی مصمم است، گفت:‌ واگذاری در برنامه است و واگذاری این دو خودروساز از اموال غیردولتی آنها شروع شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، رضا رحمانی در پاسخ به سؤالی که مشکل مردم در مورد خودرو با توجه به اینکه دو خودروساز بزرگ کشور با هر قیمتی که می‌خواهند خودروهای خود را عرضه می‌کنند چگونه حل خواهد شد،‌ گفت: ‌هر دو خودروساز را به بخش خصوصی واگذار می‌کنیم. وی با اشاره به اینکه مصمم به واگذاری خودروسازها به بخش خصوصی است، گفت: کارهای واگذاری انجام شده و نهایتا این واگذاری‌ها تا سال 99 انجام می‌شود.

قیمت سکه طرح جدید به ۴میلیون‌و ۶۷۰ هزار تومان رسید

قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید، شنبه یکم تیرماه سال ۹۸ به چهارمیلیون‌و ۶۷۰ هزار تومان رسید. به گزارش مهر، در معاملات شنبه یکم تیرماه سال ۹۸ بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید چهارمیلیون‌و ۶۷۰ هزار تومان، طرح قدیم چهارمیلیون‌و ۴۵۰ هزار تومان، نیم‌سکه دومیلیون‌و ۴۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون‌و ۵۸۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی یک‌میلیون‌و ۲۰ هزار تومان بود. هر اونس طلا در بازارهای جهانی هزارو 400 دلار و هر گرم طلای ۱۸عیار نیز ۴۳۲هزارو ۳۸۲ تومان بود.

نرخ دلار صرافی‌های بانکی  به ۱۳۱۰۰ تومان رسید

بازار ارز تهران، یکم تیرماه ۱۳۹۸ با وجود برخی تلاش‌ها برای القای تنش و صعودی‌شدن نرخ‌ها، معاملات را در صرافی‌های بانکی با کاهش قیمت آغاز کرد. به گزارش مهر، اگرچه برخی تلاش داشتند القا کنند نرخ ارز یکم تیرماه ۹۸ تحت تأثیر سرنگون‌شدن پهپاد متجاوز آمریکایی، روند صعودی خواهد داشت، اما در بازار ارز تهران صرافی‌های بانکی نرخ را یک پله کاهش داده‌اند. بر این اساس قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) در صرافی‌های بانکی برای خرید 13 هزار تومان و برای فروش 13هزارو 100 تومان بود.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.