| کد خبر: 181396 |

◄ نباید قیمت‌گذاری را به تولیدکننده بدهیم

محمدرضا نجفی، نماینده مردم تهران با انتقاد از مکانیسم قیمت‌گذاری خودروها گفت: این روش درنهایت منجر به تعارض منافع و نارضایتی بیشتر مردم می‌شود.

تین نیوز

محمدرضا نجفی، نماینده مردم تهران با انتقاد از مکانیسم قیمت‌گذاری خودروها گفت: این روش درنهایت منجر به تعارض منافع و نارضایتی بیشتر مردم می‌شود.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، نجفی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی نوبت عصر روز گذشته مجلس گفت: امروز مردم گرفتار مسئله صنعت خودرو هستند. بخش عمده مشکلات مردم به قیمت‌گذاری در این حوزه بازمی‌گردد. مکانیسمی که برای قیمت‌گذاری خودرو تعیین‌شده نادرست است و منجر به تعارض منافع و نارضایتی مردم می‌شود.

نماینده مردم تهران در ادامه بیان کرد: اینکه قیمت‌گذاری خودرو به وزارت صمت سپرده شود اساساً اشکال دارد؛ چراکه وزارت صمت از سویی متکفل اداره بنگاه‌های تولیدی و خودروسازان است و از طرف دیگر متکفل سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است. نباید قیمت‌گذاری را به تولیدکننده یک کالا بدهیم.

او در پایان گفت: تولیدکننده باید پاسخگوی کیفیت، کمیت و عملکردش تاکنون باشد؛ نه اینکه علی‌رغم عملکرد نامناسب امتیاز نیز دریافت کند.

متأسفانه با دخالت شریعتمدار، وزیر سابق صنعت، در تابستان امسال شورای رقابت از پروسه قیمت‌گذاری خودرو کنار گذاشته شد و به‌این‌ترتیب زمینه‌سازی افزایش قیمت خودروهای داخلی بدون درنظر گرفتن کیفیت این محصولات توسط این وزارت زده شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.