| کد خبر: 176934 |

تاثیر تعرفه‌ها بر صادرات خودروی چین

افزایش قابل‌توجه خودروسازان چینی طی سال‌های اخیر موجب شده است تا انتظار ورود سریع محصولات چینی به بازار رقابت آمریکا ایجاد شود.

تین نیوز

 افزایش قابل‌توجه خودروسازان چینی طی سال‌های اخیر موجب شده است تا انتظار ورود سریع محصولات چینی به بازار رقابت آمریکا ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، اما با نزدیک شدن به سال 2019 نیز بازار آمریکا هنوز هیچ خودرویی را با برند چینی در خود نمی‌بیند. در نهایت شرکت ولوو که مالک آن شرکت جیلی چین است توانست در این مورد پیشگام باشد و نخستین کارخانه تولید محصولات ولوو را در کارولینای جنوبی احداث کرد.

 

پس از سال‌ها آماده‌سازی برای صادرات خودرو به آمریکا به‌نظر می‌رسد که اکنون دو شرکت جیلی و جی‌ای‌سی آمادگی ورود به بازار ایالات‌متحده را دارند، اما در ماه‌های اخیر دولت ترامپ دست به اعمال تعرفه‌های 10 درصدی علیه کالاهای چینی زد و برنامه دارد تا اول ژانویه آن را به 25 درصد افزایش دهد. این تعرفه‌ها موجب شده است تا برنامه خودروسازان چینی برای ورود به بازار آمریکا نیز متوقف شود.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.