| کد خبر: 254137 |

تهیه زائر کارت به منظور سهولت زائران در حمل ونقل عمومی در مشهد

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد گفت: زائر کارت های یکبار مصرف به منظور سهولت در حمل و نقل زائران در سطح شهر تهیه شده است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد گفت: زائر کارت های یکبار مصرف به منظور سهولت در حمل و نقل زائران در سطح شهر تهیه شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا مهدی بدیع فرخد با اعلام این خبر بیان کرد: زائر کارت ها به منظور حمل و نقل آسان زائرانی که به مشهد سفر می کنند، از سوی مدیریت شهری تهیه شده است.

وی در خصوص تفاوت زائر کارت با من کارت گفت: من کارت ها قابلیت شارژ چندباره را دارد، اما زائر کارت یکبار مصرف است و اعتبار ثابت دارد.

بدیع همچنین افزود: هزینه زائر کارت ها متفاوت است و قیمت بدنه کارت ۱۰ هزار تومان است و به طور مثال زائرکارت ی که داخل آن ۴۰ هزارتومان یا ۲۰ هزار تومان اعتبار داشته باشد،به مبلغ ۵۰ و۳۰ هزار تومان به فروش می رسد ولی با مساعدت شورای شهر و شهرداری به دلیل حضور زائران بعد از دوسال کرونا و همچنین سخنرانی رهبری و تسهیل در رفت و آمد عمومی  برای مسافران، نوروز امسال زائرکارت ها شامل تخفیف در فروش شد و فقط هزینه اعتبار داخل کارت از زائران گرفته می شود.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری در ادامه افزود: باتوجه به اینکه حضور زائران در مشهد به صورت پیوسته و مدام است، زائرکارت ها در تعداد بالا چه در ایام نوروز و چه برای زمان های دیگر در نظر گرفته شده است.

بدیع با اشاره به فروش زائرکارت ها درسطح شهر تصریح کرد: این کارت ها در باجه های فروش من کارت، دکه های راهنمای زائر به فروش می رسد و زائران می توانند از این مراکز زائرکارت را تهیه کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.