| کد خبر: 249566 |

معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی تشریح کرد

ماجرای گرفتار شدن ۱۰۰۰ خودرو در محور تربت حیدریه به مشهد

معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی جزئیات ماجرای گرفتار شدن ۱۰۰۰ خودرو در محور تربت حیدریه به مشهد و محور مقابل آن را تشریح کرد.

تین نیوز

معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی جزئیات ماجرای گرفتار شدن ۱۰۰۰ خودرو در محور تربت حیدریه به مشهد و محور مقابل آن را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز، ابوالفضل رفیعی در خصوص گرفتار شدن ۱۰۰۰ خودرو در کولاک اظهار کرد: شب گذشته، ۱۳ آذر، در مسیر بازگشت‌مان از بازدید پایگاه‌های امداد و نجات محور تربت حیدریه، برف سنگینی شروع به بارش کرد. در گردنه خماری یک تریلی از مسیر خارج می‌شود و جاده را به طول ۱۵ کیلومتر در ۲ مسیر مشهد به تربت حیدریه و تربت حیدریه به مشهد مسدود می‌کند.

وی افزود: با توجه به بارش بسیار سنگین برف حدود ۱۰۰۰ خودرو متوقف می‌شود. من و تیم همراهم در صحنه حضور داشتیم که همان لحظه با آقای نجات، مدیر کل مدیریت بحران استان، تماس گرفتم. تمهیدات لازم انجام شد و فرماندار، اداره راه، تمام نیروهای امدادی و پلیس انتظامی استان را به منطقه گسیل کردند. در صحنه ۲ خانم باردار با وضعیت اورژانسی حضور داشتند که برای نجات آن‌ها سه کیلومتر مسیر را بازگشایی کردیم. همچنین در مسیر یک خودروی پژو ۴۰۵ نیز تصادف کرده و در این حادثه خانمی حدود ۴۵ ساله دچار آسیب در ناحیه سر شده بود. برای مدیریت این واقعه کنترل خونریزی و اقدامات لازم انجام شد و تا زمان رسیدن اورژانس مصدومان را داخل خودروی امدادی مستقر کردیم.

معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین در محور فریمان به تربت جام و فریمان به تربت حیدریه نیز تصادف زنجیره‌ای ۱۱ خودروی سواری و یک تریلی صورت گرفته بود که رهاسازی و امدادرسانی آن نیز انجام شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.