| کد خبر: 20089 |

بازرسی از سه دفتر خدمات مسافرت هوایی استان خراسان رضوی

تین نیوز | مدیركل دفتر نظارت بر فرودگاه ها شركت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی كشوری، از جریمه نقدی یك میلیارد و 470 میلیون ریالی، سه دفتر خدمات مسافرت هوایی استان خراسان رضوی به دلیل گرانفروشی خبرداد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، مرتضی دهقان، اظهارداشت: در پی بازرسی بازرسان كمیته فنی و رسیدگی به شكایات سازمان هواپیمایی كشوری با همكاری سازمان تعزیرات حكومتی استان خراسان رضوی 3 دفتر متخلف بدلیل گرانفروشی به میزان یك میلیارد و  470 میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

وی افزود: با عنایت به نزدیك شدن به ایام دور پایانی سفرهای تابستانی و پیش رو بودن ایام ولادت با سعادت ثامن الحجج امام رضا (ع)، سازمان هواپیمایی كشوری در راستای وظایف نظارتی خود و به منظور كنترل بازار فروش بلیت هواپیما، دو تیم مجرب از بازرسان خود را جهت بازرسی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی استان خراسان رضوی اعزام كرد.

مدیركل دفتر نظارت بر فرودگاه ها شركت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی كشوری، خاطرنشان كرد: در این راستا با عنایت به هماهنگی انجام شده با سازمان حمایت از مصرف كنندگان و سازمان تعزیرات حكومتی پس از بازرسی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی شهر مشهد، 11دفتر متخلف شناسایی شد كه برابر نوع تخلفات برای 8 دفتر متخلف اخطار كتبی به همراه درج در پرونده صادر شد.

دهقان تصریح كرد: همچنین 3دفتر دیگر بدلیل گرانفروشی با حضور و رای قاضی تعزیرات حكومتی در مجموع به مبلغ یك میلیارد و 470میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

وی افزود: سازمان هواپیمایی كشوری در راستای بازدید های نوبه ای خود تیم های بازرسی را در ایام پایانی تعطیلات تابستانی جهت كنترل بازار و برخورد قاطع با دفاتر متخلف به استانهای سراسر كشور اعزام می كند. دهقان یادآورشد: شهروندان و مسافران گرامی نیز میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی موارد را از طریق واحد رسیدگی به شكایات سازمان از طریق شماره تلفن 61022355 پیگیری كنند تا در اسرع وقت اقدام لازم معمول شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.