| کد خبر: 196622 |

جابه‌جایی زائران اربعین از ۱۷ مهر در خراسان آغاز می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از آغاز عملیات جابه‌جایی زائران اربعین استان از ۱۷ مهرماه تا سوم آبان خبر داد.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از آغاز عملیات جابه‌جایی زائران اربعین استان از ۱۷ مهرماه تا سوم آبان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، علی بدیعی مقدم امروز در همایش خادمین اربعین خراسان شمالی، اظهار داشت: امسال تغییراتی در حمل و نقل زائران اربعین ایجاد شده است. شرکت‌هایی که با شرکت‌های عراقی قرار دارند می‌توانند داخل عراق هم خدمات رسانی کنند.

 وی افزود: ناوگانی که حداقل 5 سال از زمان شروع به کارش گذشته باشد و ناوگانش نو باشد می‌تواند داخل عراق حضور داشته باشد. اتوبوس‌هایی که داخل عراق می‌روند فقط می‌توانند 24 ساعت در عراق بمانند و نحوه برگشت زائران هم باید برنامه‌ریزی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: از 25 مهر تا 29 مهر هیچ اتوبوسی وارد عراق نخواهد شد و این امر به خاطر تسهیل در بازگشت مسافران است.

بدیعی ادامه داد: اتوبوس‌ها در مرز مهران حق توقف ندارند و باید زائران خراسان شمالی به همدان رفته و از آنجا بازگشت داشته باشند. نماینده حمل و نقل استان در همدان مستقر می‌شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات جابه‌جایی مسافران، گفت: طرح جابه‌جایی زائران از هفدهم مهر آغاز شده و تا سوم آبان ماه ادامه دارد، اتوبوس‌هایی که از مرز چذابه و یا شلمچه می‌روند می‌توانند از همان نقطه مسافران را جابه‌جا و منتقل کنند.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی تصریح کرد: برای حمل و نقل مسافران تا مرز مهران از همدان، برنامه‌ریزی لازم برای حضور اتوبوس‌ها در همدان و پایانه مرزی مهران انجام شده است. استان‌های خراسان، سمنان و قم در دو مرحله به سمت مرز حرکت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.