| کد خبر: 183008 |

◄ ایمن سازی راه و جلوگیری از واژگونی خودرو در بزرگراه نیشابور ـ سبزوار

ایمن سازی راه و جلوگیری از واژگونی خودرو با اصلاح شیب شیروانی در بزرگراه نیشابور ـ سبزوار انجام شد.

تین نیوز

​رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیشابور از اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه محور نیشابور ـ سبزوار جهت جلوگیری از واژگونی خودروها خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، مجید مفیدی‌فر با بیان عملیات راهداری به عنوان رکن اصلی نگهداری راه‌ها گفت: مجموعه عوامل راهداری با تعامل، هم‌فکری، همدلی،  استفاده درست از تجهیزات و ماشین‌آلات و برنامه‌ریزی منظم سعی در انجام خدمات مطلوب‌تر راهداری در جهت ارتقاء امنیت عبور و مرور در سطح جاده‌های مواصلاتی دارند و با ارائه خدمات مطلوب راهداری، جاده‌ها مکان ایمن‌تری برای عبور و مرور خواهند شد.

وی در ادامه اظهار کرد: پیرو این اهداف اصلاح شیب شیروانی بزرگراه نیشابور ـ سبزوار از تابستان گذشته در دستور کار این اداره قرار گرفت و تا کنون 25 کیلومتر از مسیر این بزرگراه ایمن‌سازی شد.

مفیدی‌‌فر افزود: با توجه به اینکه واژگونی‌های ناشی از خواب آلودگی و خستگی رانندگان وسایل نقلیه، مهم‌ترین عامل بروز سوانح منجر به فوت و جرح در بزرگراه نیشابور ـ سبزوار است این عملیات با 10 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و 15 نفر نیروی راهدار انجام شد.

رییس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای نیشابور در اشاره به رشد تردد در جاده‌های این شهرستان تصریح کرد: راه‌های مواصلاتی شهرستان نیشابور بابیش از 4 هزار کیلومتر راه هم‌سنگ جز پرترددترین راه‌های ارتباطی استان بوده و در 6 ماهه نخست امسال شاهد افزایش 5/9 درصدی تردد بوده‌ایم.

وی گفت :در مقایسه با هشت‌ماه سال گذشته نسبت به سال جاری شاهد کاهش 33  درصدی آمار تلفات حوادث رانندگی در راههای برون شهری و روستایی بوده‌ایم.

وی ابراز امید واری کرد: با تامین اعتبارات لازم کلیه پروژه‌های ایمن‌سازی ترافیک و همت راهداران پرتلاش در سطح راه‌های مواصلاتی شهرستان، شاهد کاهش چشم‌گیر حوادث و سوانح جاده‌ای خواهیم بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.