| کد خبر: 183005 |

◄ رونمایی از کتابچه راهنمای مراجعین راهداری خراسان رضوی

از کتابچه راهنمای مراجعین اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی رونمایی شد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی از رونمایی کتابچه راهنمای مراجعین در راستای دسترسی به اطلاعات، شفاف‌سازی و معرفی خدمات خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی ابراهیم نصری بابیان مطلب فوق افزود: کتابچه راهنمای مراجعین به استناد بخشنامه ریاست جمهور برای استقرار میز خدمت و در اجرای ماده 17 تصویب‌نامه شماره 1127128 مورخ 28/12/96 شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری و باهدف شفاف‌سازی فعالیت‌های قابل ارائه به ارباب رجوع در بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تهیه و به تیراژ یک هزار نسخه چاپ‌شده است.

 نصری در ادامه گفت: در این مجموعه 43 خدمت مرتبط با ارباب رجوع درج‌شده که به معرفی نوع خدمات قابل ارائه، مراحل گردش کار، مدارک موردنیاز، محل مراجعه، واحد انجام دهنده، هزینه خدمت و مدت انجام کار پرداخته‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی با اشاره به این‌که اطلاع‌رسانی این خدمات تنها از طریق کتابچه صورت نگرفته است خاطرنشان کرد: این خدمات از طریق پورتال اداره‌کل نیز به آدرس www.razavi.rmto.ir در قسمت قوانین و مقررات و روال‌ها و همچنین وب کیوسک مستقر در ساختمان اداری اداره کل نیز در دسترس عموم قرارگرفته است.

 نصری در ادامه، اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با در اختیار قرار دادن این کتاب در 35 تشکل صنفی بخش حمل‌ونقل جاده‌ای و ادارات تابعه شهرستان‌ها و پایانه‌های مرزی بتوانیم گام مثبتی جهت آشنایی مردم با خدمات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برداریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.