| کد خبر: 177268 |

◄ افزایش 33 درصدی تعداد مسافر اتوبوس برون شهری در استان خراسان رضوی در ایام پایانی ماه صفر

​ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، از ثبات قیمت کرایه اتوبوس‌ها در دهه پایانی صفر در پایانه‌های استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، گفت: از ابتدای سال جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و طراحی حذف صدور بلیت با نرخ‌های غیررسمی در پایانه‌های مسافربری اکثر بلیت‌های ایام پایانی ماه صفر به‌صورت اینترنتی پیش‌فروش شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، ابراهیم نصری افزود: در طرح امسال نسبت به سال گذشته با افزایش حدود33 درصدی، تعداد مسافران متقاضی جابه‌جایی با اتوبوس به بیش از 505هزار نفر رسید که بیش از 12 هزار دستگاه اتوبوس تمهیدات جابه‌جایی آن‌ها را بر عهده داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، هم‌چنین با اشاره به ورود دو هزار دستگاه اتوبوس از استان‌های هدف، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از 10 استان پرجمعیت در ایام شهادت امام‌رضا دو هزار دستگاه اتوبوس در 28صفر مستقر شدند و براساس برنامه بلیت‌های پیش‌فروش شده نسبت به خروج آن‌ها از استان اقدام شد.

 وی هم‌چنین افزود: با افزایش تعداد ناوگان اتوبوس نسبت به تقاضای مسافر در ایام مذکور پدیده دلالی در پایانه امام‌رضا به‌شدت کاهش یافت و با کمک تیم‌های بازرسی و نظارتی اکثر تخلفات و شکایات مردمی در داخل پایانه و با کم‌ترین زمان ممکن رفع شد.

 نصری با اشاره به مشکلات مربوط به مسافران استان‌های مازندران و اصفهان، گفت: با توجه به افزایش تعداد مسافر و زمان تعطیلی ایام پایانی ماه صفر ، اکثر مسافران زمان برگشت خود را به‌روز جمعه موکول کردند و با توجه به این‌که صدور بلیت‌های امسال به‌صورت اینترنتی پیش‌فروش شده بود و این‌که مسافران روز جمعه در لحظه تقاضای سفر در روز جاری را مدنظر داشتند، دچار مشکل شدند و با توجه به اختصاص 119 دستگاه اتوبوس اختصاصی جهت استان مازندران تا ساعت 24 روز جمعه این موضوع نیز مرتفع شد.

 وی درباره هماهنگی‌های این اداره‌کل با سازمان پایانه‌های شهرداری،گفت: با افزایش هزار دستگاه اتوبوس دیگر جهت جابه‌جایی مسافرین در پایانه، کلیه همکاران ما و سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد تا 20 آبان در حال خدمت‌رسانی به مسافران بودند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.