| کد خبر: 173514 |

◄ روکش آسفالت 16 کیلومتر از راه‌های شهرستان کلات درخراسان رضوی

شهرستان کلات دارای دو شهر و چهار دهستان با ۱۴۵‌کیلومتر جاده کوهستانی هست که در شمال شرقی استان خراسان رضوی واقع‌شده و فاصله آن تا مرکز استان 158‌کیلومتر است.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، از راه‌های شهرستان کلات بازدید کرد و در جلسه‌ای که با حضور فرماندار شهرستان کلات برگزار شد، گفت: شهرستان کلات و مناطق گردشگری آن از قطب‌های اقتصادی استان خراسان رضوی محسوب می‌شوند و راه‌های این شهرستان به‌صورت ذاتی دارای فیزیک طبیعت‌گردی و گردشگری خاصی هست که باید توجه و نگهداری از راه‌های آن مهم شمرده شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌رضوی، ابراهیم نصری طی بازدید از محورهای شهرستان کلات ایمنی راه را مهم خواند و گفت: در طول راه‌های شهرستان کلات نقاطی وجود دارد که باید ازلحاظ هندسی و ایمنی اصلاح شود و ازاین‌جهت اصلاح دوراهی چرم کهنه در این محور در دستور کار قرار گرفت.

 نصری در ادامه، گفت: در سال گذشته 17 کیلومتر از راه‌های این شهرستان روکش آسفالت گرم و 30 کیلومتر روکش آسفالت سرد شده است که در سال جاری نیز مقدار 5/6 کیلومتر روکش آسفالت گرم و 9 کیلومتر روکش آسفالت سرد برنامه‌ریزی‌شده و در حال اجرا است.

حسن بیات رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کلات که در این بازدید حضور داشت، تاکیدات  نصری بر ایمنی محورها را یادآور شد و گفت: با توجه به دارا بودن ویژگی گردشگری شهرستان کلات و به‌واسطه همسایگی با مرزهای شهرستان‌های سرخس و باج‌گیران و کشور ترکمنستان وضعیت ترافیکی در روزهای تعطیل و مناسبتی درراه‌های این شهرستان بالا است و به جهت تاکید مدیرکل در افزایش ایمنی سفر و کالا، اجرای عملیات خاک‌ریزی در نقاط پرتگاهی و مرمت حفاظ‌های جانبی پل‌ها که در اثر سیلاب، تصادف و فرسایش خاک تخریب‌شده بود در حال انجام است.

شهرستان کلات دارای دو شهر و چهار دهستان با ۱۴۵ کیلومتر جاده کوهستانی هست که در شمال شرقی استان خراسان رضوی واقع‌شده و فاصله آن تا مرکز استان 158 کیلومتر است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.