| کد خبر: 178773 |

◄ عقبه حادثه تروریستی چابهار به عربستان و امارات بازمی‌گردد

​مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا عقبه حمله تروریستی در چابهار را در کشورهایی مانند عربستان و امارات اعلام کرد.

تین نیوز

مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا عقبه حمله تروریستی در چابهار را در کشورهایی مانند عربستان و امارات اعلام کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از آرمان کرمان، سردار سنایی‌راد گفت: چابهار یکی از نقاط کانونی توسعه اقتصادی است و با توجه به این‌که این منطقه به یک بندر راهبردی تبدیل شده است منافع برخی از رقبای ما را در منطقه به خطر می‌اندازد؛ بنابراین تروریست‌ها منطقه چابهار را برای عملیات تروریستی انتخاب کرده‌اند.

او افزود:  باید عقبه این جریان تروریستی را در برخی از کشورهایی مانند عربستان و امارات که پیش از این هم  حامی تروریست تکفیری بودند دانست.

این مقام مسئول با بیان این‌که کشورهایی همچون عربستان و امارات از تروریست‌های کور تکفیری به‌عنوان یک ابراز و برای میل به اهداف پلید خود استفاده می‌کنند، اظهار کرد: باید عقبه این جریان را در کشورهای هم‌جوار دانست که متأسفانه ضعف دارند و به  نوعی نفاق به خرج می‌دهند؛ این واقعیت است چرا که این اتفاق بدون داشتن عقبه در آن سوی مرز شدنی نیست.

سنایی‌راد گفت: دستگاه دیپلماسی باید به ماجرا در پاکستان و رد زنی ریشه‌های جریان تکفیری کشورهای آن‌سوی ساحل رسیدگی کند؛ همچنین مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی در این ماجرا هوشیاری مضاعفی به خرج دهند.

او تاکید کرد: اقدامات توسعه‌ای و عمرانی صورت گرفته در منطقه چابهار کار موثری است و تروریست‌ها و اربابان آن‌ها را از آینده‌شان مأیوس کرده است و بر همین اساس شاهد هستیم که دست به اقدامات مذبوحانه و انتحاری می‌زنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.