| کد خبر: 178690 |

◄ آغاز عملیات اجرایی طرح سرمایه‌گذاری به ارزش ١٢٨ میلیارد ریال در بندر چابهار

عملیات اجرایی طرح سرمایه‌گذاری به ارزش ١٢٨ میلیارد ریال در بندر چابهار آغاز شد.

تین نیوز

کلنگ احداث طرح سرمایه‌گذاری احداث انبارهای چندمنظوره نگهداری کالا (B.O.T) به ارزش ۱۲۸ میلیارد ریال در بندر شهید بهشتی به زمین زده شد.

به گزارش تین‌نیوز و  به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، در جریان سفر معاونان وزیر راه و شهرسازی به بندر چابهار با حضور استاندار سیستان و بلوچستان کلنگ احداث عملیات اجرایی پروژه سرمایه‌گذاری انبارهای چندمنظوره نگهداری کالا توسط بخش خصوصی به ارزش ۱۲۸ میلیارد ریال در بندر شهید بهشتی چابهار به زمین زده شد.

در این سفر محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و معاون وزیر راه و شهرسازی و شهرام آدم‌نژاد معاون حمل‌ونقل وزارتخانه حضور داشتند.

براساس این گزارش، مدت‌زمان ساخت این پروژه ۲۴ ماه است که در زمینی به مساحت ۲۵هزار مترمربع و مساحت انبار ۱۸۰۰۰مترمربع با ظرفیت سالانه ۶۰۰هزار تن احداث خواهد شد.

این پروژه زمینه اشتغال‌زایی مستقیم ۲۱ نفر و غیرمستقیم ۲۰۰ نفر را فراهم می‌آورد.

در ادامه معاونان وزارت راه و شهرسازی و هیأت همراه از زیرساخت‌های ریلی و اراضی پس‌کرانه‌ای بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کردند.

هم‌چنین معاونین وزارت راه و شهرسازی و جمعی از مدیران ستادی و استانی در ادامه سفر دوروزه خود به بندر چابهار از اسکله‌های صیادی و زیرساخت‌های گردشگری شهرستان کنارک بازدید و با مردم بومی شهرستان کنارک و جمعی از مدیران و اعضای شورای شهر دیدار کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.