| کد خبر: 150670 |

زارع:

اظهارات ضد ایرانی ترامپ محلی از اعراب ندارد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:زمانی که آژانس بین المللی انرژی اتمی پایبندی ایران به تعهداتش را در توافق هسته ای اعلام کرده، بنابراین اظهارات بی پایه واساس ترامپ محلی از اعراب ندارد.

تین نیوز

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:زمانی که آژانس بین المللی انرژی اتمی پایبندی ایران به تعهداتش را در توافق هسته ای اعلام کرده، بنابراین اظهارات بی پایه واساس ترامپ محلی از اعراب ندارد.

رحیم زارع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ،درباره اظهارات ضد ایرانی ترامپ گفت: رئیس جمهور آمریکا با اظهارات غیرمنطقی خود علیه جمهوری اسلامی ایران ، روز به روز کشور خود را در جهان منزوی تر می کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:زمانی که آژانس بین المللی انرژی اتمی صریحا اعلام می کند جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود در توافق هسته ای پایبند بوده است بنابراین اظهارات بی پایه و اساس ترامپ محلی از اعراب ندارد.

نماینده آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:جمهوری اسلامی ایران در خصوص برجام با پ یروی از دستورات مقام معظم رهبری، مسیر عقلانیت را طی خواهد کرد و در این راستا حفظ منافع نظام و مردم برای مسئولان مهم است.

زارع با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره مقابل تروریست ها می ایستد، افزود:سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، برخواسته از دل ملت است و همواره از امنیت جمهوری اسلامی دفاع می کند و اقدامات آمریکایی ها نمی تواند در اراده سپاه در دفاع از جمهوری اسلامی ایران خللی وارد کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره برجام ، توهین به رای مردم آمریکا بود چرا که دولت آمریکا ، توافقنامه برجام را امضا کرده است.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.