| کد خبر: 93934 |

وقوع ۳ سانحه رانندگی یک کشته و ۷ مصدوم برجای گذاشت

تین‌نیوز| مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از وقوع سه سانحه رانندگی در کمتر از دو ساعت در محورهای مواصلاتی استان خبر داد که طی آن‌ها یک نفر جان باخت و هفت نفر دیگر مصدوم شدند.

حبیب حسینقلی زاده گفت: ساعت 9:20 صبح امروز (چهارشنبه) با گزارش واژگونی یک دستگاه بونکر سیمان، پایگاه فوریت‌های پزشکی کلیبر به کیلومتر 13 کلیبر - اهر، اعزام شدند.
 
 وی گفت: با توجه به گیر کردن مرد 30 ساله در داخل بونکر، نیروهای امداد و نجات هلال احمر نیز به محل اعزام و پس از رهاسازی مصدوم و بررسی وضیعت آن، مرگ این راننده را تائید کردند.
 
حسینقلی زاده همچنین از برخورد پیکان و کامیون در اتوبان کسائی تبریز خروجی طالقانی در ساعت 9:10 صبح امروز خبر داد و گفت: این حادثه پنج مصدوم برجای گذاشت.
 
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: تکنسین‌های پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی 203 و 211 به محل حادثه اعزام و چهار مصدوم حادثه با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا (ع) انتقال و یک مصدوم در محل حادثه درمان شدند.
 
وی با اشاره به برخورد دو خودروی سواری پیکان وانت و سمند در کیلومتر پنج جاده اهر - مشکین شهر در ساعت 11:30 گفت: دو مصدوم این سانحه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط تکنسین‌های پایگاه اورژانس شماره یک اهر، به بیمارستان باقرالعلوم اهر انتقال داده شدند.
 
حسینقلی زاده در ادامه مطلب حادثه گفت: در حوادث ترافیکی قرار دادن نشانه‌ها و علائمی در نزدیکی محل تصادف از بروز حوادث بعدی جلوگیری می‌کند.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی نیز در گفت‌وگو با ایسنا با تائيد این خبر گفت: علت واژگونی بونکر سیمان در کیلومتر 13 جاده کلیبر - اهر را ناتوانی راننده وسیله نقلیه ناشی از تجاوز از سرعت مقرره و نبود مهارت رانندگی اعلام کرد.
 
سرهنگ جواد ناموران علت برخورد پیکان با کامیون در بزرگراه شهید کسایی خروجی طالقانی را نیز بی احتیاطی از جانب راننده کامیون به دلیل نداشتن توجه کافی به جلو گزارش داد

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.