| کد خبر: 74717 |

آزادراه ساوه - همدان همچنان حادثه‌آفرین / رانندگان احتیاط کنند

جانشین فرمانده پلیس راه استان همدان بابیان اینکه رانندگان باید در زمان بارش در آزادراه ساوه – همدان بااحتیاط رانندگی کنند، گفت: سه تصادف در آزادراه همدان ساوه چهار مجروح برجای گذاشت.
سرهنگ علی فکری با بیان اینکه تصادف عصر چهارشنبه در آزادراه ساوه - همدان زنجیره ای نبوده است، گفت: عصر دیروز به علت ریزش باران و برف و لغزندگی محور همدان تهران و جاده ساوه سه تصادف رخ داد که علت آن تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

وی گفت: واژگونی یک دستگاه کامیون بنز حوالی ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه اولین حادثه ای بود که رخ داد و موجب مجروح شدن راننده خودرو شد.

وی ادامه داد: برخورد یک دستگاه پژو پارس با سواری پراید دومین حادثه این محور بود که در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه رخ داد و علت آن انحراف به چپ خودرو پژو پارس گزارش شد.

سرهنگ علی فکری اضافه کرد: در حادثه برخورد سواری پژو پارس و پراید نیز دو نفر دچار سانحه شدند که با حضور به موقع نیروهای اورژانس روانه بیمارستان شدند.

جانشین پلیس راه استان حادثه سوم این محور را واژگونی یک دستگاه وانت نیسان خواند و گفت: شایع ترین علل تصادفات در محور همدان تهران و آزادراه ساوه رعایت نکردن سرعت مطمئنه و لغزندگی این محور بود که به مجروح شدن چهار نفر منجر شد.

وی عنوان کرد: با حضور نیروهای راهداری استان در این محور و نمک پاشی محور شاهد مورد فوتی نبودیم و از حوادث احتمالی در ساعات پایانی روز نیز کاسته شد.

فکری به تصادف دیگری در محور ملایر به اراک اشاره کرد و گفت: در این حادثه و سه تصادف محور همدان - ساوه فوتی وجود نداشت ولی آنچه از رانندگان انتظار می رود شکیبایی در رانندگی هنگام بارندگی و بارش برف است.

سرهنگ علی فکری با بیان اینکه رعایت سرعت مطمئنه از حوادث و سوانح احتمالی جلوگیری می کند، گفت: در تصادف اخیری که به علت کولاک در محور همدان ساوه رخ داد شاهد همراه نداشتن تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ و تجهیزات گرمایشی بودیم که موجب در راه ماندن خودروها در این محور شده بود.

وی افزود: با توجه به قرار داشتن در فصل زمستان و امکان ریزش باران و برف به صورت غیره منتظره، انتظار می رود ابتدا از سفرهای غیرضروری پرهیز شود و یا اینکه رانندگان با باک پر و تجهیزات کامل وارد محورها شوند.

وی به حضور نیروهای پلیس راه استان در محورهای استان اشاره کرد و گفت: در تمام ساعات شبانه روز نیروهای پلیس راه استان با تقسیمات انجام شده در محورهای استان آماده امدادرسانی هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.