| کد خبر: 57884 |

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خبر داد:

◄ کاهش ۸ درصدی حوادثرانندگی در دور نخست سفرهای تابستانی امسال / مرگ ۵۰۰۰ نفر در تلفات رانندگی تابستان ۹۳

تین نیوز | رئیس پلیس راهور با ابراز تاسف از کشته شدن 5000 نفر از هموطنان در تابستان 93 و اتخاذ تمهیدات ترافیکی برای تعطیلات عیدسعید فطر و سفرهای تابستانی گفت: حوادث رانندگی در دور نخست سفرهای تابستانی امسال 8 درصد کاهش داشته است.

به گزارش تین نیوز، سردار تقی مهری در نشست خبری که صبح امروز با حضور جمعی از اصحاب رسانه در شهرک آزمایش برگزار شد، از آغاز مرحله دوم طرح تابستانه پلیس راهور همزمان با تعطیلات آخر هفته و عید سعید فطر خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود شروع سفرها از بعد از ظهر چهارشنبه باشد و به همین دلیل پلیس با حداکثر توان خود در برقراری نظم امنیت جاده ها از روز 24 تیر ماه به صورت آماده باش در می آید.
 
وی همچنین از اتخاذ تمهیدات ترافیکی برای برگزاری نماز عید فطر سخن گفت و افزود: همچنین اتخاد تصمیم در خصوص سفرها تابستانی پیش از آغاز ماه مبارک رمضان با همکاری سازمان های ذیربط انجام گرفته، لذا تمامی دستگاه ها از جمله پلیس، هلال احمر و امداد خودرو آمادگی لازم در ارائه خدمات را دارند.
 
سردار مهری با اظهار تاسف از مرگ 5000 تن از هموطنان در حوادث رانندگی تابستان سال 93، اظهار کرد: تخطی از سرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو، انحراف به چپ و عدم رعایت حق تقدم مهمترین علل تصادفات تابستان سال گذشته بوده و این موارد جزو تخلفاتی است که پلیس به جد با آنها برخورد می کند.
 
رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه نرخ فعلی جرائم بازدارنده نیست، از شهروندان خواست تخلفات رانندگان را گزارش دهند.
 
به گفته سردار مهری، سرعت و سبقت غیرمجاز، انجام حرکات مارپیچ و تجاوز به چپ، "خط قرمز پلیس" در دور دوم سفرهای تابستانی است. و پلیس برابر قانون با اینگونه تخلفات برخورد می کند.
 
رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه حوادث رانندگی در دور نخست سفرهای تابستانی امسال 8 درصد کاهش داشت، همچنین اعلام کرد: 1800 دوربین کنترلی در جاده‌های کشور با همکاری سازمان راهداری نصب می شود. قطعا با این کار از انجام برخی رفتارهای پر خطر تا حد زیادی در جاده های کشور کاسته می شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.