بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

اعزام ۲ هواپیما و بالگردهای ویژه از روسیه به تبریز

با دستور رئیس جمهور روسیه تا ساعتی دیگر دو فروند هواپیمای پیشرفته با بالگردهای ویژه به همراه ۵۰ نیروی امداد حرفه ای کوهستان به تبریز اعزام خواهد شد.

اعزام ۲ هواپیما و بالگردهای ویژه از روسیه به تبریز
تین نیوز

دستیار ویژه رئیس جمهوری روسیه از اعزام ۲ هواپیما همراه با بالگردهای ویژه و ۵۰ نیروی امداد حرفه ای کوهستان از روسیه به تبریز تا ساعاتی دیگر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ایگور لویتین در تماس مجدد با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران، گفت: جلسه فوق العاده رئیس جمهور این کشور با حضور مقامات عالی دولتی روسیه و سفیر ایران برگزار شد و آقای پوتین ضمن ابراز سلام و همدلی به رهبری معظم و ملت بزرگ ایران ؛ آرزوی سلامت برای آیت الله رئیسی و هیئت همراهشان دارد.

 وی افزود: با دستور رئیس جمهور روسیه تا ساعتی دیگر دو فروند هواپیمای پیشرفته با بالگردهای ویژه به همراه ۵۰ نیروی امداد حرفه ای کوهستان به تبریز اعزام خواهد شد. صبح امروز (دوشنبه) نیز دو فروند بالگرد روسی از ارمنستان عازم تبریز خواهند شد.

لویتین تاکید کرد: دولت روسیه و شخص آقای پوتین نگران وضعیت سلامت آقای رئیسی و هیئت همراهشان است و سلام و احترام و همدلی صمیمانه خود را در این ساعات به رهبری و ملت بزرگ ایران اعلام می دارد.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز در این تماس تلفنی با تشکر از حمایت های شخص رئیس جمهور روسیه و دولت این کشور تصریح کرد: امیدواریم به زودی اخبار خوب و امید بخشی به شما و دوستداران ایران درپی این حادثه ناگوار داشته باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    آخر این دو تا هواپیما و۵۰ نیرو آمدند یا نه؟!