| کد خبر: 258191 |

درخواست از مردم برای شناسایی موتور سوار عامل آزار و اذیت زن جوان در بزرگراه

رئیس پلیس آگاهی پایتخت برای شناسایی مرد موتور سوار و رسیدگی به پرونده آزار و اذیت زن جوان در بزرگراه صیاد شیرازی از مردم درخواست کمک کرد.

تین نیوز

رئیس پلیس آگاهی پایتخت برای شناسایی مرد موتور سوار و رسیدگی به پرونده آزار و اذیت زن جوان در بزرگراه صیاد شیرازی از مردم درخواست کمک کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: رسیدگی به پرونده آزار و اذیت به یک زن جوان در بزرگراه شهید صیاد شیرازی تهران در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: پس از ثبت شکایت زن جوان و تشکیل پرونده در پلیس آگاهی، کارآگاهان راهی صحنه وقوع جرم شدند و با تحقیقات میدانی پی بردند، متهم در اتوبان صیاد شیرازی با تهدید، یک زن جوان را به وسیله موتورسیکلت خود ربوده و شاکی پرونده را در حوالی انتهای بزرگراه صیاد شیرازی شمال، بلوار ارتش (ازگل)، هدف آزار و اذیت شیطانی قرار داده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین گام با بررسی محل وقوع جرم و تصاویر دوربین های مداربسته موجود در محل توانستند تصویر این مرد شیطان صفت را به دست آورند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه چنانچه شهروندان با این شگرد از سوی متهم هدف آزار و اذیت قرار گرفتند برای ثبت شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: با دستور مرجع قضائی، عکس بدون پوشش متهم جهت شناسایی منتشر شده است.

وی از شهروندان خواست در صورت شناسایی و اطلاع از مخفیگاه این مرد شیطان صفت، موضوع را بلافاصله به شماره تلفن ۵۱۰۵۵۵۱۶ اداره شانزدهم پلیس آگاهی واقع در خیابان وحدت اسلامی گزارش دهند.

تصویر پیوست مربوط به این متهم است:

آزارگر زنان در بزرگراه صیاد شیرازی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.