| کد خبر: 223473 |

کشف ۳۰۰ فقره سرقت لوازم و تجهیزات خودرو

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات داخل خودرو و کشف ۳۰۰ فقره سرقت خبر داد.

تین نیوز

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات داخل خودرو و کشف ۳۰۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه  رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: پرونده‌ای با موضوع سرقت داخل خودرو از طریق کلانتری ۱۵۰ تهرانسر برای رسیدگی تخصصی و شناسایی متهم به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد که محتویات پرونده حاکی از آن بود یازدهم خرداد ماه امسال دو سارق با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید نقره‌ای در صحنه سرقت حاضر و مرتکب سرقت لوازم داخل خودرو شده اند.

وی بیان کرد: پرونده برای بررسی تخصصی به دایره مبارزه با سرقت خودرو پایگاه پنجم ارجاع و رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان قرار گرفت.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی عنوان کرد: در تحقیقات میدانی شماره پلاک خودرو سارقان شناسایی و مشخص شد، سرقت‌ها توسط یکی از مجرمان حرفه‌ای انجام شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با شناسایی هویت راننده خودرو در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، کارآگاهان دستور توقیف خودرو پراید را در سامانه سراسری پلیس ثبت و پس از گذشت مدتی خودروی متهم توسط ماموران گشت کلانتری ۱۷ پرند توقیف و متهم با هماهنگی‌های قضائی در اختیار پایگاه پنجم آگاهی تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۳۰۰ فقره سرقت لوازم و تجهیزات خودرو با همکاری همدستش معترف شد، افزود: متهم در بازجوئی‌های اولیه معترف شد، اموال سرقتی را ازطریق فضای مجازی به افراد ناشناس فروخته اند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی در پایان ابراز داشت: دومین متهم پرونده نیز در مخفیگاهش دستگیر و هر دو متهم با دستور قضائی روانه زندان شدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.