| کد خبر: 244107 |

یک دستگاه اتوبوس در «لندن» پایتخت انگلیس در آتش سوخت

کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار ویدیوها و تصاویری از یک اتوبوس شهری در لندن پایتخت انگلیس، اعلام کردند که این وسیله نقلیه عمومی به طور ناگهانی در محله ای در جنوب شهر دچار حریق شد.

تین نیوز

کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار ویدیوها و تصاویری از یک اتوبوس شهری در لندن پایتخت انگلیس، اعلام کردند که این وسیله نقلیه عمومی به طور ناگهانی در محله ای در جنوب شهر دچار حریق شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، یک دستگاه اتوبوس دو طبقه شهری در محله «بریکستون» در جنوب لندن دچار آتش سوزی شد به نحوی که دود ناشی از آن تمام فضای محل حادثه را فرا گرفت.

تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی اتوبوس مذکور را نشان می دهد که در آتش می سوزد. در پی این واقعه آتش نشانان به محل اعزام شدند.

یکی از کاربران شبکه توییتر ضمن انتشار تصویری از این آتش سوزی نوشت: این ترسناک است! اتوبوس در بریکستون وارد ایستگاه شد و بلافاصله آتش گرفت. شعله های آتش بسیار بزرگ هستند.

دیگر کاربران شبکه توییتر نیز با انتشار مطالبی در این زمینه نسبت به این آتش سوزی، ایمنی اتوبوس ها و دیگر موارد احتمالی از این دست ابراز نگرانی شدید نمودند.

راننده و همچنین ۲۰ سرنشین این اتوبوس موفق به ترک آن شدند و این آتش سوزی تلفاتی در پی نداشت.

گفته می شود که گرمای بی سابقه در شهر لندن باعث آتش گرفتن این اتوبوس باشد.

«مارلون آزبورن» رئیس بخش اتوبوسرانی سازمان حمل و نقل لندن، گفت: حادثه صبح جمعه در اتوبوسی در بریکستون باید برای دست اندرکاران واقعاً ترسناک بوده باشد. خوشبختانه همه مسافران تخلیه شدند و آسیبی ندیدند. ما در حال همکاری نزدیک با خدمات اورژانس برای بررسی فوری آنچه رخ داده است، هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.