| کد خبر: 212458 |

روز پرحادثه در محور ساوه/ ۳ کشته و ۵ نفر مصدوم

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه از حادثه برخورد سواری پراید با راکب موتور سیکلت و واژگونی خودرو سواری در محور ساوه خبر داد.

تین نیوز

 سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه از حادثه برخورد سواری پراید با راکب موتور سیکلت و واژگونی خودرو سواری در محور ساوه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، احمد علی امینی اظهار کرد: در ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح امروز تصادف یک دستگاه سواری پراید با راکب موتور سیکلت در محور قدیم ساوه به سلفچگان یک کیلومتر بعد از روستای صالح آباد متأسفانه منجر به کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۲ نفر شد.

وی عنوان کرد: مصدومین این حادثه توسط کد عملیاتی پایگاه اورژانس شهر آوه به بیمارستان شهید مدرس ساوه انتقال داده شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه خاطر نشان کرد: در ساعت ۲ و ۲۸ دقیقه بامداد امروز نیز خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری mvm در محور اتوبان ساوه به همدان یک کیلومتر پس از عوارضی نوبران لاین به ساوه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ ساوه اطلاع رسانی شد.

امینی گفت: پس از اطلاع از این حادثه سریع دو کد عملیاتی از پایگاه اورژانس شهر نوبران به محل اعزام و پس از تریاژ مصدومین توسط تکنسین‌های اورژانس متأسفانه ۲ نفر از هموطنان عزیزمان به علت شدت جراحات وارده در دم جان خودشان را از دست دادند و ۳ مصدوم دیگر پس از اقدامات لازم درمانی پیش بیمارستانی به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه انتقال داده شدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.