| کد خبر: 198759 |

تصادف در جاده دیلم ۲ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت

در تصادف خودروهای سواری پژو ۴۰۵ و هایما در کیلومتر هشت دیلم به سمت هندیجان دو نفر جان باختند و سه نفر به شدت مصدوم شدند.

تین نیوز

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر، گفت: در تصادف خودروهای سواری پژو ۴۰۵ و هایما در کیلومتر هشت دیلم به سمت هندیجان دو نفر جان باختند و سه نفر به شدت مصدوم شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، غلامرضا حاجیانی  با اشاره به تصادف در محور دیلم به سمت هندیجان اظهار داشت: جاده هندیجان به سمت دیلم یکی از جاده‌های پر رفت و آمد و ین جاده از جمله محورهای حادثه‌خیز معرفی شده است.

وی با بیان اینکه در محور هندیجان به سمت دیلم همواره شاهد تصادفات مرگبار و دلخراش هستیم خاطر نشان کرد: شامگاه شنبه  در محور دیلم استان بوشهر به سمت هندیجان استان خوزستان دو خورو سواری به شدت به هم برخورد کردند که تلفاتی به همراه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از کشته و مصدوم شدن 5 نفر در این تصادف خبر داد و بیان کرد: با اعلام تصادف در کیلومتر 8 دیلم به سمت هندیجان بلافاصله امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای عامری دیلم به محل این حادثه اعزام می‌شود.

حاجیانی با بیان اینکه در این حادثه دو خودرو هایما و پژو 405 به شدت با هم برخورد کرده بودند افزود: امدادگران هلال احمر بلافاصله عملیات امداد و نجات را آغاز کردند که 5 مصدوم از این خودروها با آمبولانس به بیمارستان دیلم منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه 2 نفر از این مصدومان جان باختند خاطر نشان کرد: از 3 سرنشین پژو 2 نفر جان باختند و یک نفر در بیمارستان بستری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به اینکه 2 سرنشین هایما به شدت مصدوم و در بیمارستان دیلم بستری شدند تصریح کرد: هلال احمر استان بوشهر  9 پایگاه امدادی در جاده‌های مواصلاتی  ایجاد کرده که در شبانه‌روز با امکانات لازم امدادرسانی و پزشکی خدمات رسانی می‌کند.

حاجیانی با اشاره به پرمخاطره بودن  جاده دیلم به سمت هندیجان افزود: در  3 روز گذشته در تصادف خودرو سواری پراید و تاکسی پژو در این محور 3 نفر کشته و 2 نفر مصدوم شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.