| کد خبر: 193085 |

۵۵ کیلومتر از جاده لار-جهرم توسط وزارت راه دوبانده می شود

یک روز پس از تصادف مرگبار ۳۱ تیرماه که منجر به کشته شدن چهار نفر دیگر از هموطنان در جاده لار-جهرم شد نشستی در وزارن راه و شهرسازی باحضور مدیران ارشد لارستان و وزیر راه برگزار گردید.

تین نیوز

یک روز پس از تصادف مرگبار ۳۱ تیرماه که منجر به کشته شدن چهار نفر دیگر از هموطنان در جاده لار-جهرم شد نشستی در وزارت راه و شهرسازی باحضور مدیران ارشد لارستان و وزیر راه برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، شامگاه سه شنبه اول مرداد ۹۸  جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش، جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در محل وزارتخانه با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی دیدار و حوادث جاده ای اخیر را مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست هر یک از مسئولان شهرستان به توضیح اتفاقات پیش آمده پرداخته و پیشنهادات خود برای کاستن از حوادث و تلفات جاده ای ارائه کردند.

در این نشست مسئولیت احداث ۵۵ کیلومتر تعیین تکلیف نشده راه لار-جهرم به وزارتخانه (شرکت ساخت زیر بناهای حمل و نقل) واگذار شد.

در گام اول ۲۳ کیلومتر از ۵۵ کیلومتر مذکور در دو فاز ۱۳ کیلومتر و ۱۰ کیلومتر به فوریت توسط شرکت ساخت به مناقصه گذاشته می شود تا با انتخاب پیمانکار توانمند عملیات اجرایی آن آغاز شود. برخی از قطعات و فازهای باند دوم که از مدتی قبل متوقف شده بود نیز مجددا شروع به کار و راهسازی ادامه می یابد.

در این نشست همچنین مقرر شد به تعداد کافی دوربین کنترل سرعت توسط معاونت راهداری در مسیر نصب شود و معاونت راهداری بررسی های لازم را برای مدیریت توزیع ماشین های سنگین در مسیرهای مختلف و کاستن از حجم ترافیک جاده جهرم-لار-بندرعباس انجام دهد.

در 40 روز اخیر تصادفات این محور حادثه‌ساز منجر به کشته شدن 16 نفر از هموطنان و مصدوم شدن چندین تن شده است . 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.