| کد خبر: 189759 |

مصدومیت ۳۵ نفر در جاده‌های زنجان

۳۵ نفر طی ۷۲ ساعت اخیر در جاده‌های زنجان بر اثر تصادف رانندگی مصدوم شدند.

تین نیوز

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان این‌که درحال حاضر ترافیک در آزادراه زنجان-قزوین و زنجان-تبریز نیمه‌سنگین است گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر وقوع تصادف رانندگی یک نفر کشته و قریب ۳۵ نفر مصدوم شدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدعلی عظیمی افزود: از روز چهارشنبه تا پایان جمعه  ‌۱۵‬ تا ۱۷ خرداد جاری، ‌‬ بیش از ۳۰ فقره حادثه رانندگی در سطح جاده‌های زنجان رخ داد و مصدومان به منظور مداوا و درمان به مراکز درمانی مختلف این استان انتقال یافتند.

وی یادآور شد: در حادثه رانندگی که ساعت ۱۳:۳۰ ظهر چهارشنبه ۱۵‬ خرداد  در جاده ترانزیت زنجان-خرمدره و به علت انحراف به چپ خودروی ۲۰۶ اتفاق افتاد راننده پراید فوت کرد و سه نفر از سرنشینان خودرو سواری ۲۰۶ نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

عظیمی اظهار داشت: خستگی و خواب آلودگی، سبقت غیرمجاز، تخطی از سرعت مطمئنه، عدم رعایت حق تقدم ازجمله علت‌های وقوع تصادفات رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی این استان هستند و به رانندگان خودروها توصیه می‌شود برای کاهش حوادث ناشی از رانندگی از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی به جد پرهیز کنند.

بر اساس این گزارش، برابر آمار پزشکی قانونی زنجان در فروردین امسال ۱۷ نفر و از ابتدای اردیبهشت تاکنون نیز قریب ۱۶ نفر در مسیرهای ارتباطی مختلف این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند.

در ۱۲ ماه پارسال (۹۷) بیش از ۲۶۰ نفر براثر حوادث رانندگی در سطح جاده‌های زنجان جان خود را از دست دادند که اغلب این اتفاق‌ها به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان بود.

زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.