| کد خبر: 149768 |

تلفات سوانح رانندگی ۱۲ درصد کاهش یافت

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به کاهش ۱۲ درصدی تلفات سوانح رانندگی درون و برون شهری در لرستان گفت: در شش ماهه نخست امسال بالغ بر ۴۲۲ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است.

تین نیوز

 فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به کاهش ۱۲ درصدی تلفات سوانح رانندگی درون و برون شهری در لرستان گفت: در شش ماهه نخست امسال بالغ بر ۴۲۲ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با اشاره به آغاز هفته ناجا با شعار «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» اظهار داشت: امنیت برداشتن دلهره از جامعه است.

وی با بیان اینکه امنیت را مردم تولید می کنند و نیروی انتظامی حافظ آن است، پلیس روز به روز به دنبال ارتقاء توانمندی های خود برای ارتقای سطح امنیت است، تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان بزرگ ترین نهاد نظارت اجتماعی مطرح بوده و اصلی ترین سازمان در تامین امنیت است.

اقدامات خوب پلیس در پیشگیری از وقوع جرم

فرمانده انتظامی استان لرستان با تاکید بر اینکه اولین اولویت پلیس مقتدر، چابک، توانمند و ولایتمدار، ارتقای شان و منزلت اجتماعی است، افزود: در ۶ ماهه نخست امسال فرماندهی انتظامی لرستان توانسته است در پیشگیری از وقوع جرم اقدامات خوبی انجام دهد.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه ۱۶ طرح پیشگیرانه و ۴ طرح عملیاتی به صورت منطقه محور، محله ای، موضوعی و حجمی در سطح استان اجرا شده است، ادامه داد: مردم عزیز و شریف لرستان نیز پشتوانه خوبی برای نیروی انتظامی هستند.

وی با بیان اینکه در حوزه راه نیز نیروی انتظامی خدمتگذار، موفق به کاهش ۱۲ درصدی تصادفات درون و برون شهری استان شده است، تصریح کرد: در شش ماهه سال جاری تعداد تلفات تصادفات رانندگی ۳۳ نفر کاهش یافته است و امیدواریم در نیمه دوم سال با همکاری ستاد اربعین و کمک سایر سازمان ها تلفات رانندگی را بیش از این کاهش دهیم.

کشف ۲ تن مواد مخدر در لرستان

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به انهدام ۳۴ باند استانی و فرا استانی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۲ تن مواد مخدر در استان کشف شده است.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه رویکرد پلیس پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر است، تصریح کرد: ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در ارتباط با مواد مخدر در استان دستگیر شده اند.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا در لرستان یادآور شد: ۳۱ باند تهیه و توزیع کالای قاچاق در سال جاری در لرستان دستگیر شده اند که ارزش کالاهای کشف شده از انان ۴۲۲ میلیارد تومان است.

فرمانده انتظامی استان لرستان افزود: در نیمه دوم امسال، برخورد نیروی انتظامی با قاچاق کالا جدی تر می شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.