بازدید سایت : ۶۱۴۶۱

شمار تلفات رانندگی در مازندران ۱۱ درصد کاهش یافت

شمار تلفات رانندگی در مازندران ۱۱ درصد کاهش یافت

تین‌نیوز| مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: شمار تلفات رانندگی در دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش یافته است.
 

علی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر، تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران را در دی‌ماه امسال ۴۱ نفر (۳۲ مرد و ۹ زن) اعلام کرد و گفت: این رقم در مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش‌یافته است.
عباسی تصریح کرد: از کل متوفیات حوادث رانندگی دی‌ماه محور درون‌شهری ۲۰ نفر، یرون شهری ۱۸ نفر و راه روستایی سه نفر را در برمی‌گیرد، همچنین بیشترین فوتی مربوط به شهرهای ساری و بابل هرکدام با ۸ مورد و شهرهای نور و جویبار بدون فوتی گزارش‌شده است.

وی اظهار داشت: از این تعداد ۱۷ مورد عابر،۱۰ مورد موتورسوار، هشت نفر سرنشین و شش مورد راننده هستند.
عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در دی‌ماه سال جاری، هزار و ۸۱ نفر اعلام کرد که این رقم نسبت به مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: از آنجائی که بیشترین فوتی در جاده‌های درون‌شهری رخ‌داده است این می‌تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از پل عابر پیاده برای در کاهش تصادفات مؤثر باشد.
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.