| کد خبر: 102896 |

۸۷ نفر از حوادثدریاییِ آبهای استان بوشهر نجات یافتند

تین‌نیوز| رئیس اداره ایمنی دریایی بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: طی پنج ماه نخست امسال 87 نفر از سرنشینان شناورها در آبهای استان بوشهر با تلاش امدادگران دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نجات یافتند.
 
در بوشهر با بیان اینکه امدادگران دریایی استان بوشهر با تجهیزات پیشرفته آماده خدمات رسانی به سانحه دیدگان هستند اظهار داشت: در نقاط مختلف استان بوشهر مراکز امداد و نجات دریایی مستقر است که با تماس به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندر بوشهر عملیات امدادرسانی در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در پنج نقطه استان بوشهر پایگاه‌های امداد و نجات دریایی مستقر هستند گفت: پنج شناور ناجی با تجهیزات مدرن و پیشرفته به همراه نیروی انسانی تخصصی در آب‌های خلیج فارس به سانحه دیدگان خدمات رسانی می‌کنند.
 
رئیس اداره ایمنی دریایی بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به خدمات امداد رسانی در 5 ماه نخست امسال خاطر نشان کرد: تعداد شناورهای سانحه دیده در این مدت 14 شناور بود که آبهای خارگ، بوشهر، عامری، دیر و عسلویه به آنان خدمات رسانی شده است.
 
وی بیان کرد: در پنج ماه نخست امسال با تلاش امدادگران دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر 87 نفر از سرنشینان شناورها در آبهای استان بوشهر در حادثه‌های گوناگون نجات یافتند.
 
طالب‌نژاد با اشاره به رسیدگی به خدمه تانکر خارجی در آبهای استان بوشهر در روز گذشته تصریح کرد: در پی اعلام اضطرار شناور یاد شده مبنی بر نیاز فوری پزشکی یکی از خدمه، بلافاصله هماهنگی لازم انجام و شناورهادی پنج به موقعیت اعزام شد.
 
وی افزود:با رسیدن هادی به موقعیت اعلام شده و پس از انجام اقدامات اولیه، فرد بیمار از شناور تحویل گرفته شد و با انتقال به اسکله بندر بوشهر تحویل عوامل اورژانس مستقر بروی اسکله شد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.