| کد خبر ۳۰۷۲۸۲
کپی شد

توسعه طرح استفاده از دوچرخه و اسکوتر اشتراکی در پایتخت به کجا رسید؟

معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک درخصوص توسعه طرح اسکوتر و دوچرخه اشتراکی توضیحاتی ارائه داد.

توسعه طرح استفاده از دوچرخه و اسکوتر اشتراکی در پایتخت به کجا رسید؟
تین نیوز |

  معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک درخصوص توسعه طرح اسکوتر و دوچرخه اشتراکی اظهارکرد: این موضوع در حال حاضر در سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران در دست برنامه‌ریزی است و قراردادهای لازم منعقد شده و تست‌های آزمایشی در حال انجام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری شهر، علی رامشینی با بیان اینکه بعد از تایید این روند خدمت‌رسانی در بستر شهرزاد خواهد بود، اظهار کرد: سازمان ترافیک و معاونین ترافیک مناطق ۲۲گانه در حوزه آموزش و حمل و نقل پاک با خریداری و در اختیار قرار دادن تجهیزات لازم مثل دوچرخه، دوچرخه‌بند یا اسکوتر شرایط را برای استقبال شهروندان مهیا می‌کنند.

رامشینی با تاکید بر اینکه باید اقدامات لازم برای توسعه مدهای حمل و نقلی اینچنینی صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: طرح مسیر سرزندگی که اکنون در شهرداری تهران دنبال می‌شود و به عنوان پایلوت در منطقه ۲ افتتاح شد، در راستای توسعه استفاده از دوچرخه و اسکوتر است.

معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ و طراحی‌های لازم برای اجرای مسیر سرزندگی در دیگر مناطق هم در حال انجام است و  مشاوران طرح مشغول مطالعات مربوط به طرح هستند.

علی رامشینی، معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک در گفت و گو با خبرنگار شهر درخصوص توسعه طرح اسکوتر و دوچرخه اشتراکی اظهارکرد: این موضوع در حال حاضر در سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران در دست برنامه‌ریزی است و قراردادهای لازم منعقد شده و تست‌های آزمایشی در حال انجام است.

با بیان اینکه بعد از تایید این روند خدمت‌رسانی در بستر شهرزاد خواهد بود، اظهار کرد: سازمان ترافیک و معاونین ترافیک مناطق ۲۲گانه در حوزه آموزش و حمل و نقل پاک با خریداری و در اختیار قرار دادن تجهیزات لازم مثل دوچرخه، دوچرخه‌بند یا اسکوتر شرایط را برای استقبال شهروندان مهیا می‌کنند.

رامشینی با تاکید بر اینکه باید اقدامات لازم برای توسعه مدهای حمل و نقلی اینچنینی صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: طرح مسیر سرزندگی که اکنون در شهرداری تهران دنبال می‌شود و به عنوان پایلوت در منطقه ۲ افتتاح شد، در راستای توسعه استفاده از دوچرخه و اسکوتر است.

معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ و طراحی‌های لازم برای اجرای مسیر سرزندگی در دیگر مناطق هم در حال انجام است و  مشاوران طرح مشغول مطالعات مربوط به طرح هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.