| کد خبر: 235059 |

◄ مشکل جریمه تاکسی‌های فرودگاه به قوت خود باقی است

همزمان با شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی در صورت خروج خودروها از شهرهای قرمز و جریمه تردد در جاده‌های فرعی و بین شهری، تاکسی‌های فرودگاه با اینکه جزو وسایل حمل و نقل عمومی به شمار می‌رود، اما همچون خودروهای شخصی مشمول جریمه تردد بین شهری می‌شود.

تین نیوز

 محمد روشنی، مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره چگونگی حل مشکل منع تردد برون شهری تاکسی‌های فرودگاه اظهار کرد: سال گذشته جلسه‌ای با پلیس راهنمایی و رانندگی درباره عدم جریمه تردد برون شهری تاکسی‌های فرودگاه برگزار شد تا مشکل آن‌ها هرچه سریع‌تر رفع شود اما متأسفانه پلیس راهنمایی و رانندگی در سال ۱۳۹۹ این موضوع را نپذیرفت و اعلام کرد که تردد برون شهری تاکسی‌ها غیرمجاز است و باید جریمه را بپردازند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا،وی اضافه کرد: مجدد امسال در همین رابطه جلسه‌ای با مدیرکل حمل و نقل کشور برگزار شد و از او درخواست داشتیم که دوباره طرح موضوع شود تا تاکسی‌های فرودگاه مشمول جریمه تردد محدودیت کرونایی نشوند. او گفت که با معاون عملیات و رئیس راهنمایی و رانندگی کشور صحبت کرده و باید مکاتباتی انجام گیرد تا مجدد موضوع بررسی شود البته هنوز مشکل رفع نشده است و صحبتی از رفع هم به میان نیست.

روشنی با اعلام اینکه بر همین اساس سازمان تاکسیرانی و معاون حمل و نقل شهرداری تهران، مکاتباتی با وزارت کشور دراین‌باره انجام دادند، گفت: امید است که با مکاتبات صورت گرفته و بررسی مجدد موضوع، تردد برون شهری تاکسیرانان فرودگاهی مشمول جریمه قرار نگیرد.

مدیرعامل این سازمان ادامه داد: آقای مظفر - عضو شورای اسلامی شهر تهران - نیز پیگیر این قضیه است و با سردار وحیدی - وزیر کشور در همین رابطه گفت‌وگوهایی انجام داده است. با عنایت به هماهنگی‌های به عمل آمده میان شهرداری تهران، وزارت کشور و راهنمایی و رانندگی، امیدواریم که این موضوع در اسرع وقت حل شود.

روشنی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا ممکن است جریمه‌های پیشین تاکسی‌های برون شهری صفر شود، گفت: این موضوع دوم ما است. ابتدا باید موضوع اصلی یعنی عدم جریمه به سرانجام برسد تا جریمه‌های قبلی مشمول اخذ ماسبق شوند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران درباره تاکسی‌های پلاک «ع» در درون شهر تهران تأکید کرد: نیروهای گشت سازمان تاکسیرانی تمامی تاکسی‌های پلاک «ع» که در شهر تهران مشاهده کنند، جریمه خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.