| کد خبر: 188602 |

◄ مگرانتشارنام رسانه‌ها در تخصیص طرح به خبرنگار امنیتی است

وقتی تمام قراردادها وحقوق و دستمزد، اطلاعات مدیران را بر روی سامانه شفافیت منتشر می‌کنیم، اسم چند رسانه چه مشکلی دارد که در برابر انتشار نام‌ها مقاومت می‌شود، مگر مسئله امنیتی است که می‌ترسند نام رسانه‌ها را منتشر کنند.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، گفت: مگر انتشار نام رسانه‌ها در کنار اسامی خبرنگارانی که طرح ترافیک گرفته اند مسئله امنیتی است که در برابر انتشار آن مقاومت می‌شود.

به گزارش تین نیوز، محمد علیخانی، در خصوص این‌که چرا بعد از گذشت یک سال هنوز مصوبه شورای شهر تهران در خصوص انتشار نام رسانه‌ها در کنار اسامی خبرنگارانی که طرح ترافیک گرفته اند به بهانه سهم خواهی منتشر نمی‌شود، اظهار داشت: اتفاقاً بر عکس آن چه گفته می‌شود به دلیل سهم خواهی هایی که در این لیست شده، اسامی نام رسانه‌ها منتشر نمی‌شود.

وی ادامه داد: کسانی از این مخفی کاری دفاع می‌کنند که مدعی شفافیت هستند و شعار شفافیت می‌دهند و در عمل از این مخفی کاری دفاع می‌کنند.

علیخانی افزود: ما معتقدیم بحث سلیقه و خواست‌های شخصی در این رابطه کنار گذاشته شود و مصوبه شورای شهر تهران باید اجرایی شود. در مصوبه شورا تاکید شده است که باید نام رسانه‌ها در کنار خبرنگارانی که طرح ترافیک می‌گیرند آورده شود، حالا شخصی پیدا شده که می‌گوید من صلاح نمی‌دانم این مصوبه اجرایی شود. صلاح ندانستن یعنی یک کار اشتباهی رخ داده یا ایراد در این بین مطرح است که نمی‌توان اسامی را منتشر کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران به نقل از مهر، تاکید کرد: وقتی ما تمام قراردادها وحقوق و دستمزد، اطلاعات مدیران را بر روی سامانه شفافیت منتشر می‌کنیم، اسم چند رسانه چه مشکلی دارد که در برابر انتشار نام‌ها مقاومت می‌شود، مگر مسئله امنیتی است که می‌ترسند نام رسانه‌ها را منتشر کنند.

علیخانی تاکید کرد: این مقاومت هیج توجیهی ندارد، در این رابطه تذکر داده شده است، به صورت مکتوب به شهردار تهران نیز اعلام شده و پیگیر هستیم که این مصوبه اجرایی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.