| کد خبر: 174626 |

◄ وعده افتتاح شمال بزرگراه صیاد محقق می‌شود؟

شهریورماه سال جاری اعلام شده بود که پروژه عملیات عمرانی بخش شمالی بزرگراه صیاد شیرازی 81 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، ابراز امیدواری کرد که 19 درصد باقیمانده طبق برنامه تا 31 شهریور به اتمام برسد. که متاسفانه به هر دلیلی این پروژه تا به امروز افتتاح نشده و مشخص نیست در 10 روز آینده نیز افتتاح صورت بگیرد یا خیر؟.

تین نیوز

نشست فراکسیون مدیریت شهری مجلس با شهردار تهران  در حالی برگزار شد که در آن شهردار تهران از اتمام عملیات عمرانی بخش شمالی بزرگراه صیاد شیرازی تا 10 روز آینده خبر داده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، این پروژه بزرگراه شهید صیاد شیرازی را به بزرگراه ارتش وصل می‌کند و 1300 متر طول دارد و در دو سال اخیر نیز تعطیل بوده اما به گفته شهردار تهران طی فعالیت‌های جدید پیشرفت خوبی داشته و آنگونه که پیمانکار پروژه اعلام کرده بود قرار براین بود که پیش از پایان شهریورماه جاری  افتتاح شود. اما این اتفاق با گذشت 11 روز از نیمه دوم سال هنوز هم به نیفتاده است.

مجموع هزینه‌های این پروژه و اتصالات آن به بزرگراه امام علی(ع ، بالغ بر 106 میلیارد تومان است که تنها بخش پروژه ادامه بزرگراه 40 میلیارد تومان هزینه برای شهرداری دربر داشته است.

شهریورماه سال جاری شهرداری تهران اعلام کرده بود که پروژه عملیات عمرانی بخش شمالی بزرگراه صیاد شیرازی 81 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواری وجود دارد که 19 درصد باقیمانده طبق برنامه تا 31 شهریور به اتمام برسد. متاسفانه به هر دلیلی این پروژه تا به امروز افتتاح نشده و مشخص نیست در 10 روز آینده نیز افتتاح صورت بگیرد یا خیر؟

اتصال بزرگراه شهید صیاد شیرازی به بلوار ارتش و بلوار اوشانی در کنار اصلاحاتی که در مسیرهای دسترسی بزرگراه امام علی(ع) و بلوار ارتش انجام شده‌است، سبب توزیع متناسب بار ترافیک در بزرگراه امام علی(ع) و شریان‌های ارتباطی جنوب شرق پایتخت خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.