| کد خبر: 97319 |

استاندار چهارمحال و بختیاری:

پروژه های راهسازی چهارمحال و بختیاری نیازمند اعتبار است

تین‌نیوز| استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای چندین پروژه راهسازی در چهارمحال و بختیاری، گفت: اجرا و اتمام این پروژه ها نیازمند اعتبار است.

قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه سه شنبه در جمع پیمانکاران و فعالان اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری به اشاره به اینکه در حال حاضر در استان چهارمحال و بختیاری پروژه های بسیاری در حوزه راه سازی در حال اجرا است، عنوان کرد: اجرا و اتمام پروژه های راه سازی این استان نیازمند اعتبار است.

وی با اشاره به پروژه های در دست اجرا، عنوان کرد: هم اکنون در استان چهارمحال و بختیاری چندین پروژه عمرانی از جمله چهار خطه شدن جاده بروجن - شهرکرد، چهار خطه شدن جاده بروجن - لردگان، چهار خطه شدن شهرکرد - شلمزار، کمربندی سامان، تکمیل جاده فارسان و... در دست اجرا است.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: به همت دولت یازدهم و تخصیص اعتبارات قسمت قابل توجهی از این جاده ها چهار خطه شده است و نقاط پر خطر این جاده های ایمن سازی شده است.

وی ادامه داد: جاده کارون ۴ یکی از جاده های مهمی استان است که دارای ۹ تونل است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: این جاده از جاده های سخت گذر استان چهارمحال و بختیاری بوده است که به بهره برداری رسیده است.

وی یادآور شد: توسعه جاده ها نقش مهمی در توسعه چهارمحال و بختیاری دارد و باید با تخصیص اعتبارات زمینه استاندارد سازی و چهار خطه شدن همه جاده ها فراهم شود.

وی اظهار داشت: چهار خطه شدن جاده ها و توسعه راه های ارتباطی نقش مهمی در حوزه های مختلف از جمله صنعت و گردشگری دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ایمن سازی و توسعه جاده ها نقش مهمی در افزایش ورود گردشگر و مسافر به استان دارد که این امر موجب رونق بازار می شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.