| کد خبر: 9638 |

تقدیر فرماندار قوچان از اقدامات اداره راه و شهرسازی این شهرستان

تین نیوز | فرماندار قوچان با حضور در اداره راه و شهرسازی این شهرستان ضمن قدردانی از تلاش کارکنان این اداره  از نزدیک از واحدهای مختلف این اداره بازدید و در نشستی با مسولین وکارشناسان واحدهای مختلف این اداره به گفتگو پرداخت.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی خراسان رضوی، علیرضا قامتی، فرماندار قوچان با  تشکر ازمجموعه اداره راه وشهرسازی این شهرستان  اظهارداشت: اکنون که فرصت خدمت صادقانه به خلق برای ما فراهم شده است ما نیز باید با استعانت از درگاه الهی، فرصت را غنیمت شمرده و در راستای خدمت به آحاد مختلف مردم که همواره پشتیبان نظام بوده‌اند، گام برداریم.
 
وی  با اشاره به اهمیت و ضرورت امور راهداری و مسکن گفت: افتخار من این است که خود را یک راهدار می دانم.
 
در ادامه مجید مفیدی فر، رییس اداره راه و شهرسازی قوچان به تبیین مهمترین مسایل و مشکلات و پروژه های پیش روی  اداره پرداخت.
 
وی همچنین به ایمنی راه ها در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: لکه گیری راه های آسفالته، رگلاژ و تسطیح راه های آسفالته ،شانه سازی راه ها یآسفالته،پاکسازی شانه و حریم راه ها، روکش راه های شریانی و اصلی، تعمیر و نصب تابلو های اخطاری، انتظامی، اطلاعاتی،تهیه و نصب گاردیل و حفاظ پل ها، باز كردن آب روها و هدایت آبهای سطحی و لاشه برداری در راههای اصلی و فرعی و روستایی از جمله  اقدامات این اداره در راستای ایمنی جاده ها ی حوزه استحفاظی بوده است.
 
مفیدی فر همچنین به ارائه خلاصه گزارشی در بخش مسکن پرداخت و گفت: بازدید میدانی از اراضی تحت مالکیت این اداره، تعیین تکلیف پرونده های حقوقی، عقد قرار داد اجاره عرصه واگذاری های مسکن مهر از دیگر اقدامات صورت پذیرفته این اداره در بخش مسکن است.
 
گفتنی است فرماندار قوچان ضمن تقدیر از خدمات کلیه پرسنل این اداره لوح تقدیری را به نمایندگی به رئیس اداره راه و شهرسازی قوچان و راهدار نمونه کشوری در سال 92 اهدا کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.