| کد خبر: 74835 |

تجهیز ناوگان راهداری قم

تین نیوز | 4 دستگاه خودرو سنگین و یک دستگاه فلاسک آسفالت به ناوگان راهداری استان قم اضافه شد.

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم اظهار داشت: با هزینه ای بالغ بر چهارده میلیارد ریال، 4 دستگاه خودرو کمپرسی ماز و یکدستگاه فلاسک آسفالت خریداری و به ناوگان توانمند راهداری استان قم اضافه گردید.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در راستای توانمند سازی ناوگان راهداری استان قم و همچنین به روز نمودن ماشین آلات این اداره کل، 4 دستگاه خودرو سنگین(کمپرسی) و یکدستگاه فلاسک آسفالت به ناوگان ماشین آلات راهداری استان قم اضافه گردید.
داود طلوعی سرپرست مدیریت راهداری استان قم در ادامه خبر فوق تصریح کرد: با هزینه ای بالغ بر 14 میلیارد ریال، 4 دستگاه کمپرسی (ماز) و یکدستگاه فلاسک آسفالت خریداری و به ناوگان راهداری استان قم پیوست.

وی تقویت و به روز نمودن  ماشین آلات حوزه مدیریت راهداری را از اهداف اصلی این اداره کل بر شمرد و خاطر نشان ساخت: با توجه به ویژگی های منحصر به فرد محورهای مواصلاتی جاده ای استان قم که شریان ارتباطی 17 استان با مرکز کشور می باشند، تجهیز و تقویت ناوگان راهداری از اهم اقداماتی است که در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

طلوعی تنوع اقلیمی استان و بالطبع وضعیت متفاوت جوی حاکم بر محورهای آن را مساله ای مهم در امر نگهداری و تامین ایمنی این جاده ها خواند و افزود: تحرک مناسب ناوگان خودرویی، تجربه و کارآمدی کارکنان راهدار، عوامل اصلی در انجام بهینه وظایف محوله حوزه راهداری استان می باشد.

سرپرست مدیریت راهداری استان قم در پایان به شرایط متغیر جوی کشور طی روزهای پیش رو پرداخت و تاکید کرد: هموطنان عزیزی که قصد مسافرت دارند ضمن تمامس با تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راهها و کسب اطلاع از شرایط جوی و وضعیت عمومی راهها، در تجهیز خودرو به ملزومات سفرهای زمستانی (زنجیر چرخ، سالم بودن وسیله نقلیه و سیستم گرمایش خودرو و....) جدی تر اقدام نمایند.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.