| کد خبر: 59423 |

◄ تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تأسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا

تین نیوز | مهلت ثبت نام متقاضيان شركت در بيستمين آزمون تأسيس شركت های حمل و نقل بين المللی كالا، تا پايان روز جمعه 16 مرداد، تمديد شد.

به گزارش تین نیوز از روابط‌ عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كشور، محمدجواد عطرچيان، مديركل دفتر ترانزيت و پايانه‌‌هاي مرزي سازمان با بيان اين خبر اظهار داشت: پيرو اطلاعيه قبلی، با عنايت به درخواست های تمديد دريافتي از ادارات كل حمل‌ و نقل استانی به‌ سبب كثرت متقاضيان و نيز جهت مساعدت به داوطلبان، مهلت ثبت‌نام در بيستمين آزمون تأسيس شركت هاي حمل ونقل بين المللي كالا، به‌مدت يك هفته تا پايان روز جمعه 16 مرداد، تمديد می شود.

پیش از این عطرچیان، از برگزاری بیستمین آزمون تأسیس شركت های حمل‌ ونقل بین‌‌المللی كالا در روز جمعه مورخ 30 مرداد ماه در تهران و ثبت نام آن از روز شنبه مورخ 20 تیر تا جمعه مورخ 9 مرداد 1394 خبر داده بود.
 
به گفته وی، جهت تسهیل فرایند ثبت‌نام، امسال ترتیبی پیش‌بینی شده است تا متقاضیانی كه در دوره گذشته (نوزدهم)، مجاز به شركت در آزمون بوده‌اند، بتوانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام آمادگی خود را برای شركت در آزمون دوره بیستم اعلام نمایند. ضمن آنكه امكان ویرایش و تكمیل اطلاعات مندرج در دوره گذشته نیز برای آنها، فراهم شده است. طبعاً این دسته داوطلبان، تا زمانیكه اطلاعات خود را ویرایش ننموده‌اند نیازی به مراجعه به ادارات كل حمل‌ونقل استان محل تقاضای تاسیس نداشته و فرایند ثبت‌نام آنان، با همان مراجعه اینترنتی، به سادگی خاتمه می‌یابد، البته در صورت هرگونه ویرایش از جمله تغییر محل تقاضای تأسیس،‌ تغییر عكس، آدرس و غیره باید مدارك جدید خود را به اداره‌كل حمل و نقل استان محل تقاضای تأسیس ارائه نمایند.
 
بنابراظهارات وی، متقاضیان شركت در آزمون باید اطلاعات و دانش جامع و كافی علمی و كاربردی در حوزه‌های مرتبط با حمل و نقل بین‌المللی كالا و ترانزیت با شیوه‌های مختلف حمل و نقل را داشته باشند و جهت كمك به داوطلبین نیز منابعی جهت بهره‌برداری و مطالعه آنان در صورت لزوم در سایت سازمان معرفی شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.