| کد خبر: 5376 |

تکمیل محور پاتاوه به دهدشت به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تین نیوز |   مدیركل راه وشهرسازی كهگیلویه وبویراحمد گفت : با بهره برداری از جاده پاتاوه به دهدشت 400روستا را از بن بست خارج می كند.
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان كهگیلویه وبویراحمد، مدیر كل راه وشهرسازی به همراه نماینده مردم شهرستان بویراحمد ودنا ومعاون برنامه ریزی استانداری از محور ارتباط پاتاوه – دهدشت بازدید كردند.
ممتاز جهانگیری در این بازدید اظهار داشت: این جاده ارتباطی دارای ۱۳ دهنه تونل به طول حدود هشت كیلومتر و ۵۵۰ ابنیه فنی است، با بهره برداری از این محور ارتباطی فاصله بندر امام به مركز كشور ۲۰۰ كیلومتر كوتاهتر می شود.
وی بیان كرد: تاكنون معادل ۱۰۰ میلیارد تومان برای احداث این جاده هزینه شده است و برای تكیمل آن به ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است.
جهانگیری با اشاره به اینكه از جمله مهمترین پروژه راهسازی در دست اجرای استان، محور پاتاوه – دهدشت است، افزود: پروژه های راهسازی از اولویت اصلی این استان است وبا بهره برداری از این پروژه مهم، یك شریان حیاتی دیگر به مسیر تردد جنوب به مركز كشور می افزاید.
وی تصریح كرد: محور ۱۳۶ كیلومتری پاتاوه – دهدشت با 65درصد پیشرفت فیزیكی تاكنون بیش از ۱۰۰میلیارد تومان هزینه داشته و برای تكمیل آن به ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد .
جهانگیری با اشاره به اینكه فازاول این طرح در سال ۸۷ به بهره‌برداری رسید و فاز دوم جاده ملی پاتاوه – دهدشت حدفاصل میانتنگان تا لوداب به طول ۲۸ كیلومتردر دست اجراست افزود: با بهره برداری از این طرح ملی بیش از ۱۵ هزار نفر در شهر لوداب از توابع شهرستان بویراحمد از نعمت راه مناسب بهره مند خواهند شد.
گفتنی است مدیركل راه وشهرسازی به همراه نماینده مردم شهرستان دنا وبویراحمد ومعاون برنامه ریزی استانداری در ادامه از محورهای مارگون،ابسردون،نهجیر، چشمه دره، چشمه لیشه و امیر آباد جوكار در خصوص پیشرفت روند اجرایی بهسازی، آسفالت و روكش محور های مذكور بازدید كردند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.